Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin olla mies yhden päivän ajan

Vierailija
16.05.2012 |

voisin tulla kotiin ja kysyä missäs sitä ruokaa on. Voisin ajaa nopeusrajoituksen mukaan, eikä kukaan kiilaisi. Vaatekaupassa saisin hyvää palvelua.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaihtamassa autoa, ja autoliikkeissä kierreltyäni jossain ei tulla palvelemaan ollenkaan, eilen kysyttiin että isäntääkö odottelet? (olen yh) niin sanoin että autoa tulin ostamaan mutta taidan hakea muualta.

Välillä vaan vituttaa, vituttaa niin helvetisti..

(anteeksi kanssa-avautumiseni)

Vierailija
2/11 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne saa olla pahalla päällä, kiukutella, nalkuttaa, laistaa kotitöistä ja lastenhoidosta, kuvitella että omat hommat on maailman tärkeimmät, ne saa juorutakin eikä kukaan ihmettele sitä tai edes mainitse asiasta. Kuitenkin naiset on viime kädessä vahvempia ja toimii enemmän älyllä vaikka siellä autokaupassa, eli pää pystyyn sinä autoa ostava yh, älä anna asenteiden vaikuttaa vaan käy napakasti auton ostoon, kerro vaikka sille myyjälle että isäntää ei nyt kyllä ole, sillä ehkä se myyjäkin on asenteidensa vanki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina sitä kun joku toteaa että hän ei NAISENA ymmärrä sitä ja tätä ja tuota. Eihän kai sukupuoli mitään päävammaa aiheuta? En tykkää tuosta naisten asenteesta sitten ollenkaan.

Vierailija
4/11 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin olla mies jotta näkisin miltä näyttäisin miehenä! Minua on aina kiehtonut se ajatus.

Siinä sivussa olisi tietenkin kiva kokeilla, miten tämä muuttunut ulkonäkö toimii käytännössä. Tuskin osaisin naisia iskeä, mutta mitkä kaikki asiat olisivat erilaisia esim. työelämässä...

Vierailija
5/11 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samasta duunista mitä nyt teen. Tiedän, että miespuolinen kollega tekee niin.

-ap

Vierailija
6/11 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieroisin tissejäni ja masturboisin. Sitten söisin suklaata.

Vierailija
7/11 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukuisia kertoja tullut kotiin valmiiseen ruokapöytää, kukaan ei ole koskaan minua liikenteessä kiilannut, saan DI:nä parempaa palkaa, kuin tämä firman yksikään mies ja aina saanut vaatekaupoissa pirun hyvää palvelua. t. nainen, joka tuntee arvonsa ja osaa vaatia arvoistaan kohtelua ja jolle on ihan turha tulla väittämään, ettei herrasmiehiä ole.

Vierailija
8/11 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois kokeilla, miltä se munien rapsuttelu oikein tuntuu.

Vierailija
9/11 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukuisia kertoja tullut kotiin valmiiseen ruokapöytää, kukaan ei ole koskaan minua liikenteessä kiilannut, saan DI:nä parempaa palkaa, kuin tämä firman yksikään mies ja aina saanut vaatekaupoissa pirun hyvää palvelua. t. nainen, joka tuntee arvonsa ja osaa vaatia arvoistaan kohtelua ja jolle on ihan turha tulla väittämään, ettei herrasmiehiä ole.

Hienoa, että sinunkin kaltaisia naisia on. Ap:lle tiedoksi, että voin minäkin miehenä mennä kotiin kyselemään, milloin ruoka on valmista, mutta turhaahan se on. Kyllä minä itsekin tiedän tasan tarkkaan, kuinka pitkään minulla kokkaamiseen menee.

Vierailija
10/11 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä oikeasti viaton uhri, joka on typistetty avuttoman lapsen asemaan? Ikään, kuin olisit tahdoton olento vailla vastuuta?!

Etkö sinä muka ole itsenäinen toimiva subjekti,

aikuinen, joka itse tekee päätöksiä ja valintoja elämässässi.

Jos ei itse ole aktiivinen subjekti, sukupuoli ei asiaan muuta suuntaan taikka toiseen.

Vierailija
11/11 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina sitä kun joku toteaa että hän ei NAISENA ymmärrä sitä ja tätä ja tuota. Eihän kai sukupuoli mitään päävammaa aiheuta? En tykkää tuosta naisten asenteesta sitten ollenkaan.

ja miesystäväni oli mukana. Myyjä sitkeästi esitteli autoja ja puhui koko ajan miehelle, vaikka teimme ihan selväksi että auto tulee MINULLE - siis naiselle. Lopulta kypsyin ja marssin ulos. Eräässä toisessa liikkeessä myyjä sentään ymmärsi, että minä olen maksava asiakas, ja sain hyvää palvelua. Kaupat tuli uudesta autosta ja käteisellä.