Olen suklaariippuvainen. Kuinka pääsen eroon siitä 2 viikossa?
Olen menossa naimisiin 2 viikon päästä enkä halua, että mieheni tietää, että olen suklaariippuvainen. Voin syödä vaikka 500g suklaata päivässä. Joka päivä on saatava sitä. Edes 200g.
Tulee kalliiksikin. Haluan eroon siitä ennen kuin muutamme yhteisen katon alle.
Mikä auttaisi? Onko jotain lääkettä? En voi vastustaa suklaata! Jos näen sitä niin on syötävä se. Jos minulla ei ole suklaata, leivon mokkaruutuja tai tarvon vaikka sateessa kauppaan. Vieroitusoireet on ihan hirveät jos en pariin tuntiin saa suklaata.
Onkohan ihan mahdoton juttu?
Kommentit (33)
Itse olin jonkin asteinen sokeririippuvainen, söin suklaata, salmiakkia jne. kaiken maailman karkkeja. Sitten päätin irtautua tästä ja aloin jauhamaan purkkaa päivässä suuria määriä. Edelleen syön purkkaa eikä tule makeanhimoa!
Mihinkään riippuvuuteen ei auta mikään muu kuin täydellinen katkaisuhoito.
Oot kyllä provo.
Tämä on ihan oikea ongelma ja kärsin siitä.
t. ap
Itse olin jonkin asteinen sokeririippuvainen, söin suklaata, salmiakkia jne. kaiken maailman karkkeja. Sitten päätin irtautua tästä ja aloin jauhamaan purkkaa päivässä suuria määriä. Edelleen syön purkkaa eikä tule makeanhimoa!
Korvasit suklaan purkalla(ksylitolilla). Riippuvuudesta toiseen.
Kylmä kalkkuna. Kaikki sokeri pois, siinä kaikki.
Kerrasta poikki ja kärsit vieroitusoireet. Mene jonnekin mökille/paikkaan tms missä ei ole suklaata yms. mistä voisi valmistaa korviketta.
Pian huomaat että palasta sitä saa saman tunteen kuin 200g vaaleaa suklaata.
Tuolla määrällä taidat olla aika hmmm, kookas? Mä jos syön tavallista suklaata 100g viikossa lihoan kilon!
itselläni sama ongelma, syön helposti puoli kiloa suklaata päivässä, joo olen toki hieman ylipainoinen, mutta en kuitenkaan mikään superläski, liikun paljon, enkä syö juuri muuta.
MIten ois ap yritetäänkö yhdessä, huomenna puolilta päivin voisin tulla kertomaan kuinka kovat vieroitusoireet ovat päällä?
koko nuoruuteni. Ainoatakaan kauppareissua en pystynyt tekemään ostamatta myös suklaata. Löysin pähkinät, nyt olen riippuvainen pistaasipähkinöistä mutta ne ovat terveellisiä, ja mässytän myös paljon purkkaa joka päivä. Lisäksi porkkanat on yksi suosikkini. Suklaata ei enää tee edes mieli.
mä myös hieman suklaariippuvainen. Suklaasta pääsee kuitenkni suhteellisen helposti eroon. Yleensä mulla on riittänyt 3 päivää suklaatonta elämää ja sne jälkeen ei tee enää edes suklaata mieli. Ne 3 päivä tietty on pahimmat, mutta esim liikunta auttaa...
Tosi sun ongelma on tietkö kauheen epäkiinostava!
Mikset vaan LOPETA syömästä sitä suklaata? ÄLÄ VITTU SYÖ SITÄ!? Laita jeesusteippä suun päälle ja tee siihen pieni pillinreikä. Ja oot pari viikkoa silä tavalla, niin ooh - varmasti ainakin laihdut! Takaan, että ainakin 4 kiloa lähtee!
Mutta tää mua kiinnostaa: sun aloitus on niinuin jostain viiskytluvulta, annat sellaisen käsityksen, että nyt kun menet naimisiin, muutat ensimmäistä kertaa ja samantien saman katon alle miehesi kanssa:DDD
Jos näin on, niin onnea vaan!
Tosin olen varman, että aloituksesi on joku hetken keksitty mielijohde, ei niinkään provo, mutta joku aivppieru vaan.
Mut mitä väliä ( ei mitään ).
tummaa riittää pala tai kaksi
terv. entinen suklaalevyjen ahmija, joka nykyisin ottaa vain palan tummaa suklaata kun tekee mieli suklaata.
Ostat muutaman kilon suklaata sellaiseksi illaksi, kun et tapaa sulhastasi. Sitten mätät suklaata suustasi alas niin pitkään, että alkaa oksettaa. Sen jälkeen vielä kilo päälle. Kun olet oksentanut, syöt vielä vähän lisää oksennuksen makuisella suulla.
Ikävää, mutta toimii. :)