Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä lentelee satunnaisesti koiperhosia.

Vierailija
16.05.2012 |

Olen saanut kaikki tapettua, mutta en löydä koiden "lähdettä". Kaikki komerot ok, kaikki villaneuleet komerossa pusseissa tai laatikoissa (meillä oli peri vuotta sitten koihyökkäys, jonka jälkeen aloin tosi kurinalaiseksi säilyttäjäksi.

Mistä ne tulee ja mitä voin tehdä. Mulla on myrkyt ja karkoitteet komeroissa ja koirasioita joka huoneessa, joskaan niihin ei ole tullut yhtään koita nalkkiin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kaikki tapettua, mutta en löydä koiden "lähdettä". Kaikki komerot ok, kaikki villaneuleet komerossa pusseissa tai laatikoissa (meillä oli peri vuotta sitten koihyökkäys, jonka jälkeen aloin tosi kurinalaiseksi säilyttäjäksi.

Mistä ne tulee ja mitä voin tehdä. Mulla on myrkyt ja karkoitteet komeroissa ja koirasioita joka huoneessa, joskaan niihin ei ole tullut yhtään koita nalkkiin.

Oletko varma, että ne ovat nimenomaan vaatekoita? Esimerkiksi keittiö- ja jauhokoisat ovat aika samannäköisiä, mutta ne tuhoavat elintarvikkeita. Niistäkin pääsee eroon, mutta se vaatii työtä. Meillä on ollut keittiökoisia kahdesti. Ensimmäisellä kerralla ne tulivat riisipussissa, toisella kerralla mannasuurimoissa.

Ensimmäisellä kerralla emme ymmärtäneet heti, mistä on kyse ja torjunta viivästyi. Kaksi kuukautta muistaakseni meni ennen kuin saatoimme olla varmoja, että kaikki munat, toukat ja kotelot on hävitetty. Vuotta myöhemmin pääsimme koisista eroon viikossa, koska aloitimme torjunnan heti.

Vierailija
2/2 |
16.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oljenkeltaisia ja niistä irtoaa sitä helmiäishilettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä