Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut kehtaa töissä olla vaan siipiveikkoja ja luistaa kaikista duuneista?

Vierailija
15.05.2012 |

Sit vielä valittavat, että väärin tehty työt, vaikka itse ei tee mitään.

Mistä sellainen pokka tulee? Eikö suomalaisilla ole mitään selkärankaa hoitaa omia töitään?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt kansallisista stereotypioista puhutaan, niin kerropa meille ap luotettavampi ja ahkerampi kansa kuin suomalaiset.

Vierailija
2/4 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

väärä sanonta. Sanotaan vaikka, että nuoremman polven suomalaiset. Ei tuo mummojemme ikäluokka ollut tämmöistä luistamaan duuneistaan eikä tämmöisiä valittamaan ja kitisemään, jos asiat eivät menneet niin kuin he eivät halunneet.

Ahkerampia voisi olla lähes kaikki Aasian maista kotoisin olevat ja ehkä kenties myös saksalaiset ja osa jenkeistäkin tekee kyllä kovasti töitä. Monessa maassa on ihan hyve tehdä töitä eikä vaan vältellä niitä viimeiseen asti työttömyyskortistossa tai suojatyöpaikassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai työpaikan pomolla tai ilmapiirillä,tai jos on työpaikkakiusaamista niin kostetaan se noin. itse olen kuullut näitä tapauksia,eikä se kauhean helppoa ole aina ottaa ylempään johtoon yhteyttä, kun "sinä otat kaiken turhan vakavasti"

Vierailija
4/4 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meidät jostakin tunnetaan (viinanjuonnin ja leväperäisten naisten lisäksi) niin lupausten pitämisestä ja työmoraalista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän