Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tajusin juuri kuinka syvällä ryven raha-asioiden kanssa!

Vierailija
15.05.2012 |

vippejä vippien perään.. olen töissä, mutta mulla ei oo täydet tunnit joten palkka ei oo päätä huimaava. onneksi tulee 2 viikon välein palkka.

ainakin menis 3 palkkaa kokonaan laskuihin mut kivointa tässä on se että eräpäivät menee umpeen ennenkuin saisin nuo palkat. on siirretty eräpäiviä muttei niitäkää loputtomasti voi siirtää. ja rahaa pitäs jäädä myös elämiseen.

jouduin tähän tilanteeseen n. puoli vuotta sitten kun minulla ei ollut palkkatuloja enkä saanut päivärahaa. olen ollut harjoittelussa ja tehnyt pätkätyötä välillä, tai oikeastaan koko ajan. ehkä 1kk on mennyt kotona maaten yhteensä.

armoton päänsärky ja tuntuu että kaikki kaatuu päälle :( haluaisin ottaa jonku lainan millä voisin maksaa kaikki laskut kerralla ja sitä joka kuukausi lyhentää. mitähän lainoja minullekkin voidaan myöntää ku ei oo vakityötä...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiles

Vierailija
2/5 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oikeasti ole vielä pahassa jamassa jos laskut eivät ole menneet perintään/ulosottoon. Hoida vanhimmat laskut mahdollisuuksien mukaan ensin. Vedä pari oikein kunnon kitukuukautta että syöt vain puuroa ja hernekeittoa. Sä kyllä selviät, ihan varmasti! Nyt olet niin olennaisessa vaiheessa että voit vielä kääntää suhteellisen helposti ja nopeasti suunnan parempaan. Älä jätä tilannetta enää pahenemaan. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varaat ajan juttelemaan raha-asioistasi.

Otat itseäsi nyt kunnolla niskasta kiinni. Sitoudut kunnolliseen lainaan jota maksat aina pois ennenkö ostat mitään lisää.

Lainalla saat maksettua velat pois ja on yksi osoite jonne maksat. Siinä taas maksuajat ja lyhennyssummat sinulle sopivaksi ja koitat päästä tästäkin lainasta mahdollisimman nopeasti pois, siis aina kun sulla on tuloja niin kirit maksukuukausia pois!

Et enää yhtään vippiä ota. Hoidat sun asiasi nyt vaan kuntoon eikä päätä särje.

Vierailija
4/5 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on luottotiedot kunnossa. Sen jälkeen lainaa ei irtoa kuin poikkustapauksissa. Kannattaa muistaa, että luottotiedottomalle ei myönnetä osamaksukauppoja, ei saa vuokra-asuntoa (esim. kunnat laittavat luottotiedottomat jonon hännille ja muut voivat veloittaa jopa 3 kk:n vuokratakuun, jos ylipäätään kelpuuttavat vuokralaiseksi), et saa kännykkäliittymiä tai laajakaistayhteyksiä ilman suuria vakuuksia (esim. 700 €). Myös vakuutuksen saaminen esim. syntymättömälle vauvalle on hyvin vaikeaa. Lisäksi monet työnantajat tsekkaavat luottotiedot.

Pidä huoli luottotiedoistasi. Kerro ongelmistasi lähimmäisillesi. Ehkä he voivat auttaa. Jos ei, niin kysy lainaa pankista.

Vierailija
5/5 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä oo tällä hetkellä menossa, siitä olen pitäny huolen.

tästä tilanteesta on vaikea puhua kellekkää, hävettää! kihlattuni tietää ja sitte yks toinen kaveri joka on ollut samassa tilanteessa.

pankista voisin ottaa lainaa, mutta paikkakunnallani on vain yksi pankki, joka on aika nihkeä antamaan yhtään mitään.

ap