Ajaisitko 1000 km 2 pv sisällä perhejuhlan vuoksi?
Kyseessä juhla joka on vieläpä päättömästi jaettu kahdelle eri päivälle. Ja noiden kahden eri päivän juhlat ovat nekin vielä 200 km päässä toisistaan.
Kommentit (42)
Ajaisin, jos vähänkään tärkeitä ihmisiä olisi juhlistettavana.
Oma "ennätys" on 700km yhdessä päivässä. Kyseessä oli kummilapsen ja siskon tyttären lakkiaiset. Molemmat samana päivänä ja eri paikkakunnilla kuin kotimme. Eli aamuvarhaisella lähdettiin ekoihin juhliin, niistä siirryttiin iltapäivällä toisiin ja yötä myöten ajettiin kotiin. Kyydissä 2 aikuista ja kaksi teiniä.
Riippusi tietenkin suhteista, omista aikatauluista ja voinnista. Tilanteen mukaan siis.
neljän tunnin juhlia varten viiden lapsen kera. Niin on sukulaiset ajaneet meillekin vuorollaan.
Hullu olet! Olisit voinut saada jonkun laskimotukoksen:/
Nyt onkin eri auto alla tälle tulevalle reissulle, mutta en usko että tuo ongelmia, kuin korkeitan tuolle silloin vatsassa olleelle lapselle.
Ajoin just 480 km käydäkseni tunnin tentissä
Koska tentti on PAKKO hoitaa.
lähisukulaiset asuvat ympäri Suomea, Rovaniemi-Tampere välillä. Joten reissaaminen on tuttua. Sukujuhlat koen niin tärkeiksi, että tulee paljon ajeltua, joten varmaan tässäkin tapauksessa lähtisin. Tosin riippuu lasten iästä. Ihan vauvan kanssa ei olla lähdetty. Tykkään nähdä sukuani, ja tykkään käydä juhlissa. Mutta kyllä moni kavereistani ihmettelee, miten jaksamme reissata. Siis sellaiset, joiden suku on suht lähellä.
Nuoremman lapseni kummin poika - mieheni serkun lapsi siis - pääsee ylioppilaaksi noin 400 km:n päässä ja EN aio mennä.
Emme ole mitenkään läheisiä. Bensan hinta on aivan järkyttävän paljon ja minun talouteni tiukilla.
Saman pojan rippijuhlissa olimme päiväseltään noin 3 vuotta sitten, mutta silloin olin miehen suvun kanssa vielä väleissä ja mentiin miehen kanssa yhdessä, mies ajoi.
Nyt olemme eri osoitteissa ja bannissa ko. suvun silmissä, se paha ja ilkeä ihminen. Ei ole mitään intresseja tavata tätä sukua, vaikka kummiperheen luona voisinkin käydä, mutta yöksi en enää jää.
Kerran ajelin heille yökylään asti, lapset kyydissä. Matka on pitkä ja reittinä erittäin tylsä ja lapset väsyy, he riitelee jne.
Kummitäti käy aika ajoin täällä meidän suunnalla, mutta ei ennätä itse edes kahville treffaamaan. Eikä itse tule kylään, vaikka on pyydetty. vetoaa pitkään matkaan ym. no, yhtä pitkä se on minullakin täältä sinne kuin hänellä sieltä tänne, hänen lapset on isoja ja palkka parempi. Minulla on pienet lapset ja palkka alle minimipalkan.
Meillä on mummolaan jo yhteen suuntaan matkaa 600 kilometriä eikä se nyt niin pitkä matka ole. Tämä on asennekysymys.
Ajoin just 480 km käydäkseni tunnin tentissä
Koska tentti on PAKKO hoitaa.
vaikka muuten autolla ajamisesta tykkäänkin.
olen ajanutkin. Asennekysymys. Myös pienten lasten kanssa. Eihän tuossa tulisi siis kuin n. 400+200+400km kahtena päivänä, mikäs hyvällä kelillä ajaessa.
tottakai.. Ei ole mielestäni kummoinen matka ajaa parin pvän aikana.
siis ei ainakaan siihen, että itse ajaisin autoa.
melkein pääkaupunkiseudulta. Ei tuo nyt kovin kummoista ole.
On tullut ajettu myös liki yhtä soittoa Saariselälle ja Tukholmasta Saksaan jne.
Ei tunnu missään.
kutsujina, erittäin läheiset välit ja jos olisin nukkunut (teen vuorotyötä) edellisen yön kunnolla.
kasteen, häiden ja tänä vuonna lakkaisten eteen.. sitä kutsutaan ystävyydeksi.
kasteen, häiden ja tänä vuonna lakkaisten eteen.. sitä kutsutaan ystävyydeksi.
Ajan muutenkin suunnilleen tuollaista matkaa useamman kerran kuukaudessa viikonloppuisin saadakseni nähdä sukulaisiani ja ystäviäni ihan muuten vaan.