Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko käyttää edestakaisista lennoista vain menon?

Vierailija
15.05.2012 |

Olen tsekkaillut Finskin sivulta kotimaan lentoja. Meno on kalliimpi kuin menopaluu, mutta tarvitsemme vain menon. Voinko osta menopaluun mutta käyttää vain menon?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sut väkisin sinne koneeseen paluulennolla?



Meno on pakko käyttää, muuten paluu raukeaa, mutta ei toisin päin.

Vierailija
2/3 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne sua väkisin voi hakea paluulennolle jos et vaan ilmesty paikalle.



Sen sijaan et voi käyttää pelkkää paluuta, jos et ole käyttänyt ensin sitä menoa. Opittiin tämä katkeraa kautta, kun kerran jouduttiin menemään paikkaan aikaisemmin kuin suunniteltu, mutta ei saatu käyttää jo ostettuja paluulippuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tsekkaillut Finskin sivulta kotimaan lentoja. Meno on kalliimpi kuin menopaluu, mutta tarvitsemme vain menon. Voinko osta menopaluun mutta käyttää vain menon?

Sun täytyy ilmoittaa lentoyhtiölle tietenkin varausta tehdessäsi omat tietosi, ja ne sitten tarvittaessa jäljittävät sut ja aseella uhaten raahaavat koneeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi