Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menee NIIIN hermot teinin sotkuihin..

Vierailija
15.05.2012 |

- huone kuin kaatopaikka, vaatteet tuoleilla ja lattialla, koulukirjat ja paperit lattialla (kun pöytä on niin täynnä romua). Sänky ei juuri koskaan petattu ja astioita joka paikka täynnä. Siivoaa kerran viikossa, mutta tunnin kuluttua sama sotku



- sotkee vessa meikeillä ja ei laita käytettyjä topsipuikkoja roskiin, siivoaa vasta kun asiasta huomauttelen kymmenen kertaa



-jättää muissakin huoneissa tavaransa siihen mihin kädestä sattuu tippumaan



- vaatekomerosta en halua edes puhua



Tämä on niin ikuinen riidan aihe, välillä on tietsikka pois ja on arestissa. Mutta mikään ei auta. Annanko vaan olla, kun on muuten mukava tyttö ja muita riitoja pahemmin ole

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ihan kuin pikkulapsilla. Selkeästi määritelty, mitä se siisteys on ja sitten vain keräämään rasteja, joilla voisi ansaita jotain kivaa.



Ja jos sekään ei toimi, et halua koittaa, antaisin olla. Tuo on pikkujuttu eikä sen arvoista, että riitelee teinin kanssa koko ajan. Jos kerran kuitenkin siivoaa kerran viikossa, niin ei se huone ole kaatopaikka, se on vain pinnallisen epäjärjestyksen tilassa ;)

Vierailija
2/9 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lupaa muutaman kuukauden moitteettomasta siistiydestä joku isompi palkkio, vaikka kunnon shoppailukierros tietyllä summalla tai joku kalliimpi elektroniikkajuttu.



siinä saattaa teini ihan vahingossakin oppia siistimmäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään mutsin huuto, komentelu tai lahjonta ei auttanut. Mulle vaan oli aivan sama onko huoneeni sotkussa vai ei. Olin hyvä koulussa ja muutenkin ihan kiltti, mutta en vaan saanut pidettyä järjestystä yllä.



Sama meno jatkui opiskelijana ja aikuisena. Nyt kun on jo lapsia on pakko siivota. Samaten duunissa on pyrittävä olemaan siisti.

Vierailija
4/9 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepähän sotkussaan elää. Mutta muualla kotona pitää käyttäytyä siististi. Jos jättää rojujaan tai likaisia vanupuikkojaan pitkin, roiskasen ne kaikki sen ovesta sisään ja laitan oven kiinni. Jos ei suostu jälkiään siivoamaan, menettää aina jotain etuisuuksia.

Vierailija
5/9 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähennän jo kuukausirahaa, kun ei kunnolla siivoa. Mutta ei teiniä haittaa....

Vierailija
6/9 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuukausirahan saa vain jos tekee omat hommansa eli hoitaa koulun, harrastukset ja SIIVOAA OMAN HUONEENSA. Ei ole liikaa vaadittu teini-ikäiseltä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepähän sotkussaan elää. Mutta muualla kotona pitää käyttäytyä siististi. Jos jättää rojujaan tai likaisia vanupuikkojaan pitkin, roiskasen ne kaikki sen ovesta sisään ja laitan oven kiinni. Jos ei suostu jälkiään siivoamaan, menettää aina jotain etuisuuksia.


käytetyt topsipuikot alkaa lentää teinin huoneeseen..

Käyttää minun pensseleitä tms ja jättää ne aina vessa pöydälle eli piilotan ne, kun ei osaa laittaa paikalle

Vierailija
8/9 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähennän jo kuukausirahaa, kun ei kunnolla siivoa. Mutta ei teiniä haittaa....

Mulla oli teininä huone todella kammottavassa kunnossa. MUTTA se johtui kyllä ihan siitä ettei vanhempani antaneet heittää mitään vanhaa pois, kaikki piti säästää. Jopa ihan lasten lelut :( En tajunnut sitä silloin, mutta nyt kun olen miettinyt asiaa niin eihän se huone voinut pysyä siistinä kun tavaraa vain oli liikaa :( Omien lasten kanssa käydään säännöllisin väliajoin kaikki tavarat ja vaatteet läpi.

Tämä meno vähän ot:ksi, mutta miten olisi ihan kunnollinen raivaus huoneessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuukausirahan saa vain jos tekee omat hommansa eli hoitaa koulun, harrastukset ja SIIVOAA OMAN HUONEENSA. Ei ole liikaa vaadittu teini-ikäiseltä!

että teini siivoaa huoneensa kerran viikossa mutta on heti samassa kunnossa....