Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäis ruveta viikkaamaan pyykit kaappiin..Voi että inhoan sitä hommaa!!!!

Vierailija
15.05.2012 |

Kotitöistä vittumaisin minusta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mun mielest viel kypsempää

Vierailija
2/12 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies osaa oikein hyvin pestä ja kuivata pyykkiä, mutta jostain syystä tuo jälkihuolto jöö minulle.

Kiitos mielummin se vessanpöntön pesu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoot myttyinä siellä.

Vierailija
4/12 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittumaisempaa.

Vierailija
5/12 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä taas vaatteiden viikkaaminen menee ihan siinä sivussa, kun vaatteet tulee kuivurista! Paljon inhottavampi homma minusta on paitojen silittäminen, suorastaan inhoan sitä. Siksi meillä onkin silitysrobotti... Mut aina välillä joutuu joitain paitoja silittämään, ja sekös vituttaa!

Vierailija
6/12 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta kertaa täällä moni valittaa jotain viikkausta, mikä ei ole edes vaikeeka, siihen ei mene kuin 5min

Vierailija
7/12 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin ne helvetin mustat sukat, kun pareja ei löydy ikinä! Onneks kesä tulossa, sukkien käyttö vähenee radikaalisti.

Vierailija
8/12 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tosi laiska silittämään. Töihin pitäisi aina aamulla kiskaista kaapista siisti paita, joten silitän pyykin ennen henkariin ripustamista. Jotenkin vaan kaikki muut vaatteet löytävät nopeasti tiensä kaappiin, mutta ne silitettävät kasvavat julmetuksi pinoksi silityslaudalle, ja silitän niitä vasta sitten tuntitolkulla, kun kaikki vaatteet on jo käytetty... uhh, tuolla se pino taas kasvaa...

Vierailija
9/12 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun paidan nätisti ripustaa rummusta tai pyykkikoneesta suoraan henkariin ja oikoo sen siinä, niin mulle riittää.

Vierailija
10/12 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna en viikkaa vaatteita vaan ensin ne kuivuvat telineessä jonka jälkeen ne voikin puolihuolimattomasti taitella yhteen pinoon telineen nurkkaan. Sukat saatan viskata kaappiin pois tieltä. Arvaa niputanko parit ikinä yhteen :D

Miks mä saan mielihyvää siitä että toinen joutuu nysväämään vaatteiden kanssa tarpeettomasti?

Vierailija
11/12 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viikkaamista, vaan vaatteiden panemista kaappiin. Tai eihän meillä mitään kaappia ole, vaan huonosti valaistu sivukas, jossa on talvella kylmä ja kesällä kuuma - nyt tosin ihan sopiva.

Muuten tykkään pyykinpesusta ja kaikesa muusta siihen liittyvästä. Vessanpesustakin tykkään, mutta pölyjenpyyhintä on suolesta.

Vierailija
12/12 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun paidan nätisti ripustaa rummusta tai pyykkikoneesta suoraan henkariin ja oikoo sen siinä, niin mulle riittää.

Mäkään en koskaan silitä mitään. vaatteiden viikkaus ja kaappiin laitto on melkein mukavimpia kotitöitä. AP voin viikata teidän pyykit jos sä laitat meille ruoan ja siivoot vessan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä