Nordean verkkopankkitunnukset
olen onnistunut kadottamaan ja kipeästi tarvitsisin nopeasti uudet! Muistaako joku saako uudet saman tien konttoristamukaan vai tulevatko ne aina postissa viiveellä?
prkl kun ei vanhoja meinaa löytyä
Kommentit (24)
Nostinpa nyt vanhan ketjun ylös, koska googlettamalla tämän tuli eteeni ja kysymys täsmälleen sama.
Tuon sekavan vastauksen (viesti 2) jälkeen on vettä virrannut vantaassa paljon ja vaikkei olisikaan, niin en ymmärtänyt siitä mitään.
Eli verkkopankkitunnuksiani en nyt löydä mistään ja niitä tänään tarvitsen. Saako siis nykyään Nordeassa heti käteen uudet verkkopankkitunnukset, jos ne käy hakemassa suoraan pankkikonttorista ja onko sillä mitään väliä, mistä konttorista ne hakee?
Löysin vastauksen aika nopeasti Nordean sivuilta. Olen varma, että sinäkin pystyt siihen.
Vierailija kirjoitti:
Löysin vastauksen aika nopeasti Nordean sivuilta. Olen varma, että sinäkin pystyt siihen.
Tuskin löysit, siellä kun sanotaan vain, että jos tunnukset hukassa, soita asiakaspalveluun, tai sulkupalveluun. Mutta toivottavasti trollaamisesi toi omaan pahoinvointiisi edes hetkellistä tyydytystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin vastauksen aika nopeasti Nordean sivuilta. Olen varma, että sinäkin pystyt siihen.
Tuskin löysit, siellä kun sanotaan vain, että jos tunnukset hukassa, soita asiakaspalveluun, tai sulkupalveluun. Mutta toivottavasti trollaamisesi toi omaan pahoinvointiisi edes hetkellistä tyydytystä.
Sori. Tuolla tavalla et saa minua laittamaan linkkiä. Etsi itse vaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin vastauksen aika nopeasti Nordean sivuilta. Olen varma, että sinäkin pystyt siihen.
Tuskin löysit, siellä kun sanotaan vain, että jos tunnukset hukassa, soita asiakaspalveluun, tai sulkupalveluun. Mutta toivottavasti trollaamisesi toi omaan pahoinvointiisi edes hetkellistä tyydytystä.
Mä oon tilannut uudet tunnukset vähän reilu vuosi sitten ja kyllä ne silloin ainakin vielä etanapostissa tuli.
Konttorissa voidaan heti aktivoida käyttöösi tunnuslukusovellus puhelimeesi jolloin et tarvitse enään sitä pahvista tunnuslukutaulukkoa. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin vastauksen aika nopeasti Nordean sivuilta. Olen varma, että sinäkin pystyt siihen.
Tuskin löysit, siellä kun sanotaan vain, että jos tunnukset hukassa, soita asiakaspalveluun, tai sulkupalveluun. Mutta toivottavasti trollaamisesi toi omaan pahoinvointiisi edes hetkellistä tyydytystä.
Mä oon tilannut uudet tunnukset vähän reilu vuosi sitten ja kyllä ne silloin ainakin vielä etanapostissa tuli.
Niin, tokihan ne silloin etenapostissa tulee, jos ne tilaamalla tilaa. Nyt oli siis kyse siitä, että menee henkilökohtaisesti ne pankista hakemaan. Netistä löytyi kyllä vanhaa tietoa edelliseltä vuosikymmeneltä ja ainakin vuonna 2008 ne on saanut suoraan kouraan hakemalla ne henkilökohtaisesti pankkikonttorista, mutta olisko jollakulla hieman tuoreempaa tietoa?
Minulle kävi vastaavasti talvella. Pankissa oli paljon ruuhkaa, ja ennenkuin olisi päässyt tiskille, niin piti käydä vastaanottovirkailijan kautta, joka jakoi vuoronumeroita. En koskaan saanut vuoronumeroa, ja virkailija tilasi tunnukset kotiini (postilla).
Näin Vaasassa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kävi vastaavasti talvella. Pankissa oli paljon ruuhkaa, ja ennenkuin olisi päässyt tiskille, niin piti käydä vastaanottovirkailijan kautta, joka jakoi vuoronumeroita. En koskaan saanut vuoronumeroa, ja virkailija tilasi tunnukset kotiini (postilla).
Näin Vaasassa.
Selvisikö sinulle se, olisitko saanut ne tunnukset heti, jos olisit tiskille asti päässyt?
Vierailija kirjoitti:
Konttorissa voidaan heti aktivoida käyttöösi tunnuslukusovellus puhelimeesi jolloin et tarvitse enään sitä pahvista tunnuslukutaulukkoa. Suosittelen.
Varmasti hyvä sovellus niille, joilla on älypuhelin. Valitettavasti minä sitkuttelen vielä vanhalla Nokiallani, joten se sovellus ei auta minua juuri nyt.
Kysyin Nordean chatin kautta, jota voi käyttää ilman tunnuksia.
Konttorista voidaan tilata kortti, jonka toimittamisessa menee 4-5 pankkipäivää.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin Nordean chatin kautta, jota voi käyttää ilman tunnuksia.
Konttorista voidaan tilata kortti, jonka toimittamisessa menee 4-5 pankkipäivää.
Ei ollut kortista tässä kyse, vaan verkkopankkitunnuksista, mutta kiitokset tuosta chatti vinkistä. Itsekin moista etsin, mutta silmiini osui vain 24/7 palvelu, joka vaatii tunnistautumista juurikin niillä pankkitunnuksilla, mitkä tässä on metsätyksen alla. Mutta kun menin etusivulle, niin sieltähän tämä chat löytyi ja vastauksen myös saman tien sain.
Eli nyt oikeata päivitettyä tietoa niille, jotka samaa asiaa googlettelee ja mahdollisesti tämän ketjun avaa: Eli kyllä saa samantien uudet verkkopankkitunnukset, mutta se vaatii uuden sopimuksen tekemisen, mutta se maksaa sen saman 5 euroa, kun ylipäätään uudet verkkopankkitunnukset.
Hyvänen aika, näin monta viestiä, eikä yhtään informaatiota. Miksi kirjoitatte, jos ette muuta, kuin länkytä scheissea??
No, tässä tulee TIETOA:
Eli voit käydä konttorissa pyytämässä heti uuden pahvisen tunnuslukutaulukon. Mutta -- siinä tapauksessa myös KÄYTTÄJÄTUNNUKSESI VAIHTUU. Ja konttorista pyydettävä tunnuslukutaulukko maksaa (hintaa en muista tarkasti, n.10e)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin vastauksen aika nopeasti Nordean sivuilta. Olen varma, että sinäkin pystyt siihen.
Tuskin löysit, siellä kun sanotaan vain, että jos tunnukset hukassa, soita asiakaspalveluun, tai sulkupalveluun. Mutta toivottavasti trollaamisesi toi omaan pahoinvointiisi edes hetkellistä tyydytystä.
Sori. Tuolla tavalla et saa minua laittamaan linkkiä. Etsi itse vaan. :D
Kukaan sitä linkkiä juuri SINULTA kysynytkään. Nyt voisitko siirtyä pois edestä kun kunnon ihmiset keskustelee aikuisten asioista?
Ei mulle vaan maksanut kotiin tilaaminen mitään. Olin silloin avainasiakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin vastauksen aika nopeasti Nordean sivuilta. Olen varma, että sinäkin pystyt siihen.
Tuskin löysit, siellä kun sanotaan vain, että jos tunnukset hukassa, soita asiakaspalveluun, tai sulkupalveluun. Mutta toivottavasti trollaamisesi toi omaan pahoinvointiisi edes hetkellistä tyydytystä.
Sori. Tuolla tavalla et saa minua laittamaan linkkiä. Etsi itse vaan. :D
Voi ressukkaa :'(
Ota lääkkeet ilti, vaikkei ne ehkä autakaan! 😊
Vierailija kirjoitti:
Ei mulle vaan maksanut kotiin tilaaminen mitään. Olin silloin avainasiakas.
Mistä näitä pässejä sikiää?
Otsikossa puhutaan tunnuslukujen saamisesta käteen HETI!!! Jos jaksaa odottaa sen 2-5 pvää, niin ilmaiseksihan ne tulee vaikka mille kastittomille asiakkaalle.
Paskaa tosiaan on, että kun menet pyytämään tiskiltä ne heti, niin rakas vuosia hyvin palvellut käyttäjätunnus vaihdetaan samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konttorissa voidaan heti aktivoida käyttöösi tunnuslukusovellus puhelimeesi jolloin et tarvitse enään sitä pahvista tunnuslukutaulukkoa. Suosittelen.
Varmasti hyvä sovellus niille, joilla on älypuhelin. Valitettavasti minä sitkuttelen vielä vanhalla Nokiallani, joten se sovellus ei auta minua juuri nyt.
ikäs
Nimim. olen itsekin hukannut omani, ja puoliso kadotti numeron missä oltiin menossa, ja lisäksi kun uusi tili avattiin niin aina tuli postissa viiveellä ne avainluvut.
Pankissa pitää siis hoitaa kiireelliset asiat samalla kun käy tilaamassa uusia.