Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudot oireet:ruokahaluton, maha kipeä, kuvottaa...onko vatsatautia Hgissä?

Vierailija
15.05.2012 |

tekisi mieleni oksentaa, muttei tule.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaana

Vierailija
2/4 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli tollanen tauti pari kk sitten. Oksensin kerran, ja senkin "väkisin". Hirvee olo, joka kesti neljä päivää, mutta en vaan millään alkanut oksentaa/ripuloida. Toinen lapsi oli kovassa ripulissa samaan aikaan, ja muut meidän neljän hengen perheestä säästyi. Koko aikana pystyin syömään lähinnä vaan turkinpippureita ja vichyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miltei neljä viikkoa mulla etsittiin syytä, miksei ruoka maistunut, oli pahoinvointia, laihduin nopeasti, vatsaan sattui jne. Lopulta n 4 viikkoa myöhemmin syyksi paljastui ultraäänitutkimuksessa, että mulla oli sappikivet, sappirakon- ja haimatulehdus. Tulehdusarvot nousivat hetkellisesti, mutta laskivat normiantibioottikuurilla, mutta muut ongelmat jäivät. En edelleenkään pysty syömään, hyvä jos välillä juomaan. Hiuksia alkoi lähtemään puolitoista viikkoa sitten. Paino on pudonnut 7 viikossa 17+ kiloa. Että suosittelen sanomaan lääkärille, että jos olisi mahdollista päästä ylävatsan ultraäänitutkimukseen, varsinkin jos tulehdusarvotkin on koholla. Mulla nousi 2. sairasteluviikolla yli viikoksi kuume, joka oli lääkkeistä huolimatta yötä päivää 38-39 astetta. :(

Sekavaa tekstiä, mutta ehkä kaikki tähdellinen tuli esille. Toivottavasti sulla ei oo tätä, on meinaan erityisen ikävä tauti... :o(

Vierailija
4/4 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli myös päivän kestänyt kuume, 37,6. Toivottavasti ei ole mikään vakava juttu. Mutta siis jos vatsatautia liikkeellä niin saattaa olla sitä sitten.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi