Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän omassa uimahallissa enemmän täysposliineja vai täyspehkoja?

Vierailija
15.05.2012 |

Kumpaako ääripäätää näkyy enemmän teidän omassa uimiksessa? Ihan täysbroileri vai täysi majava?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan karvat on kyllä aikuisilla naisilla alapäässä uimahallissamme. Hyvin vanhoilla saattavat olla harvat.

Vierailija
2/19 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on uimapuvut päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole yhtään kiinnittänyt huomiota lukumääriin. Pitääkin alkaa laskemaan :D No ei, kumpiakin näkyy, välimuotoa varmaan enemmän.

Vierailija
4/19 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan jäänyt katselemaan muiden haarovälejä.

Vierailija
5/19 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä tulis mieleenkään väijyä kenekään vanhusten alapäitä :/

Ihan karvat on kyllä aikuisilla naisilla alapäässä uimahallissamme. Hyvin vanhoilla saattavat olla harvat.

Vierailija
6/19 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain yhden täysbroilerin,enimmäkseen näkyy täysmajavia, noin karkeasti ja vulgääristi ilmoitettuna. Mutta enpä tiedä kuinka tarkka tuo huomio on kun en varsinaisesti kyttää karvoituksia, aika moni mennyt varmaan "seulan" ohi.

Itse olen puolibroileri-lyhennetyllä mutta isollakolmiolla.

Vierailija
7/19 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme suuressa kaupungissa Keski-Euroopassa ja olen nähnyt tasan yhden kerran naisen, jolla oli ilmeisesti posliini, eli sellainen ohut karvaviiva häpykummun päällä. Muuten en kyllä tarkkaile toisten alapäitä...:)

Täysin posliinia aikuista naista en ole nähnyt vielä ikinä livenä.

Vierailija
8/19 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimahallissa, kylpylöissä yms. En tiedä et johtuuko sit siitä etten oo vaan huomannu, ku en tommosiin kiinnotä huomiota. Pidän vaan huolen siitä et itelläni on siistissä kunnossa.

Vierailija
9/19 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silkin pehmyt, silonen pinta...

Muita en ole katsellut

Vierailija
10/19 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

galluppiin mukaan muut yleiset tilat ja kaverien/äitienne pillut :)

kukaan vielä ei ole nähnyt broiskua, mutta yksi kertoo omaavansa.

Vierailija
11/19 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

posliinin aikuisella naisella. En tosin kovin usein käy uimahallissa, koska ahdistaa ajatus, että likaisia majavia uitetaan niissä vesissä :(

Vierailija
12/19 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan tärähtänyttä kyylätä toisten pimppejä uimahallissa, siis haloo.

Itse rillipäänä en niitä onneksi edes näe ja nyt teen shokkipaljastuksen kaikille hysteerikoille: saatan mennä uimahalliin tämän tästä jopa niin, että en ole siistinyt bikinirajaa, koska en sitä joka päivä tee. Huih!! Ja olenpa säärikarvan ja kainalokaran tynkääkin siellä "esitellyt" moneen otteeseen ja aion esitellä vastakin!!! Miksi ketään muuta kuin miestäni (sinkkuaikoina monikko) kiinnostaii karvoitukseni.

Karvanvihaajille tiedoksi myös, että olen viime aikoina saanut nimenomaan miehiltä kiitosta siitä, että en ole posliini. Yksi oikein pyysi pitämään ihan luonnontilassa. Ikähaitarini miehissä on viimeisen 6 vuoden aikana ollut 28-44 ja kukaan ei ole posliinia halunnut, kaikki avautuneet miten se vituttaa, kun sellaiseen törmää. Itse olen 37.

Vierailija
13/19 |
17.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on uimapuku päällä.

Vierailija
14/19 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuijottele, mutta näkeehän sen nopealla yleisvilkaisulla, jos karvaa on yllin kyllin ja napaan ja reisiin asti. Itse siistin reilulla kädellä, koska inhottaa ajatus, että karvat pursuilisivat uikkarin reunojen yli enkä ole edes kovin karvainen luonnostaan, ja tunnen tottavie olevani poikkeus. Varmaan miehiä suorastaan ällöttää tällainen ei-niin-valtaisan tuuhea pensasto, mutta oma mieheni ei ole valitellut.

Vierailija
15/19 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuijottele, mutta näkeehän sen nopealla yleisvilkaisulla, jos karvaa on yllin kyllin ja napaan ja reisiin asti. Itse siistin reilulla kädellä, koska inhottaa ajatus, että karvat pursuilisivat uikkarin reunojen yli enkä ole edes kovin karvainen luonnostaan, ja tunnen tottavie olevani poikkeus. Varmaan miehiä suorastaan ällöttää tällainen ei-niin-valtaisan tuuhea pensasto, mutta oma mieheni ei ole valitellut.

Miten ihmeessä kaikilla, siis sullakin "ei-niin-kovin-karvaisella", ne karvat kasvaa uikkarin reunojen yli? Mulla ei kasva luonnontilassa edes reiden sisäpinnalle ja karvat kasvaa muutenkin siellä missä niiden kuuluukin. Olenko mä jotenkin outo tai puutostautinen?

Vierailija
16/19 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä kaikilla, siis sullakin "ei-niin-kovin-karvaisella", ne karvat kasvaa uikkarin reunojen yli? Mulla ei kasva luonnontilassa edes reiden sisäpinnalle ja karvat kasvaa muutenkin siellä missä niiden kuuluukin. Olenko mä jotenkin outo tai puutostautinen?

että meitä on todellakin niin monenlaisia; on vähemmän karvaisia ja enemmän karvaisia.

Jos olet luonnon vaalea tai punapää,niin todennäköisesti sinulla on vain kohtuullinen karvan kasvu ja karvoitus luonnontilassa. mutta jos olet voimakas brunette niin on todennäköistä että sulla on myös voimakas karvankasvu. Tässä kuitenkin on todellakin brunetteja kahdenlaisia,niitä joilla on maltillinen ja niitä joilla voimakas.Itse kuulun siihen brunetterotuun joilla todella voimakas karvankasvu.

Alhaalla karvat(siis kun täysin luonnontilassa) kasvavat lähes puolen väliin reittä viuhkana,häpykarvoitus todella pitkää ja tuuheaa,pursuaa uikkarin reunoista, peppu myös melko karvainen, takareisissä karvoja jonkin verran.Niin ja jumalattoman pitkät ja tuuheat säärikarvat.

Ylä kropassa: nännikehällä, pitkät runsaat kainalokarvat, viiksikarvoja,paripartakarvaa, kulmakarvat tosi paksut ja tuuheat,kasvavat yhteen. Käsivarret karvaiset, sormien ja myös varpaiden päällä kasvaa karvoja. Että sellaista.

Joo ja koen olevani täysin normaali, ei ole kyse hirsutismista vaan luonnollisesta vaihtelusta. Ehkäpä saanut testosteronia ison annoksen sikiöaikana, nimittäin tissit ovat pienet, ja klitoris iso. Mutta eipä hätää, en silti näytä karvaiselta apinalta, kun huolehdin karvojen poistosta.

meidän uimahallissa näkee enemmän majavia kuin broilereita, ehkä nykyään ovat jo alkaneet siistiytyä niin ettei aivan luonnontilassa olevia.

Itsellä ollut pitkään puoliposlari,mutta nyt kasvattelen mieheni mieliksi että saa talven yli nauttia tussusta.Saattaa olla että kesän kynnyksellä vedän taas karvat pois.En pysty suuseksiin karvaisena, se inhottaa minua, joten mieskin joutuu nyt sitten luopumaan siitä ihanuudesta,mutta itseäpä saa syyttää kun on halunnut tuheron.

Vierailija
17/19 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

te ihmiset jaksatte vastailla tälle karvafetissi miehelle joka noin viikon välein tekee aloituksen alapääkarvoituksesta. varmaan se siellä r...kaa kun luee näitä teidän vastauksia..

Vierailija
18/19 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei aavistustakaan. En minä muiden alapäitä siellä katsele lainkaan. Ei kiinnosta.

Vierailija
19/19 |
18.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tungosta ja naisten pukkarissa todella rauhallista. Tuohon kysymykseen vastaisin että aamuisin on useampi karvansa ajellut/-siistinyt kuin jos käyn lasten kanssa illalla. Itse käyn brassisokeroinnissa tasaisen väliajoin, joten ei karvaa ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi