Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi mammat, voisinko kuitenkin olla raskaana?

Vierailija
15.05.2012 |

Menkat minulla on ollut viimeksi maaliskuun alussa.

Raskaustestejä olen tehnyt n. kerran viikkoon ja ovat olleet aina ihan puhtaita negoja.

Tänä aamuna testiin (clear blue) ilmestyi ihan tosi,tosi siis todella haalea viiva. Nyt kun testi on kuivunut viivan erottaa ihan selkeästi.

Voisiko ihme siis olla tapahtunut?

T:2v. plussaa odottanut!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa heittää sulle mitään järkeenkäypää dataa miksi se ei ole näkynyt testissä aiemmin. Ainut mieleeni juolahtava asia on, että jospa yhdet menkat jäi välistä ja nyt oletkin ihan alussa?

Odottele vielä päivä tai kaksi ja testaa uudelleen. Minä pidän sulle peukkua!

T. eräs 29/28 ihan tulisilla hiilillä kun ei uskalla testata =)!

Vierailija
2/7 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan se ollakkin! ihanaa:) onneksi olkoon jos se on totta:) ja huomenna uus testi taas;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo siltä vaikuta... Kunhan on odotusajan sisällä tullut, niin viiva se on haaleakin viiva... Voitko ottaa kuvaa ja laittaa meidänkin ihailtavaksi?

No, joka tapauksessa ONNEA, kyllä mä lähtisin jo riemuitsemaan, vaikkakin varovaisesti, mutta kuitenkin täysillä! =D

Vierailija
4/7 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi muru mä tiedän miten paljon raskautta voi toivoa, kun itsekin esikoista tein pitkään ja hartaasti. Mutta en vielä tuosta yhdestä haaleasta haamusta uskalla sulle mitään sanoa. Joskus niissä testeissä on haamuja, niinkuin varmasti tiiät. Mullakin on ollut. Lisäksi mielikuvitus voi tehdä tepposet, mulle ainakin teki.

On tosiaan mahdollista, että sulla on ovis vaan jotenkin jäänyt myöhäisemmäksi, ja olisitte nyt sit vähän myöhemmin raskautuneet. Mä tosiaan toivon niin! Mutta yhdestä haaleasta viivasta en vielä anna sulle lupaa riemuita. :/ Odota vähän ja tee testi uudestaan, kolme päivää, viikko, niin sitten pitäisi näkyä jo selkeämpi viiva. Tai jos nyt teet toisen ja siinäkin näkyy haalea plussa, sitten se on varma.

Tsemppiä yritykseen, se on karseaa aikaa välillä!

Vierailija
5/7 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halea viiva tuli heti siihen näkyviin. Olen tehnyt lukuisia testejä ja joskus tullut noita roskishaamuja, mutta heti siihen ei ole ilmestynyt viivaa koskaan. Nyt mietinkin ,että kuvittelinko senviivan siihen :/. Se oli kyllä tosi haalea ja näkyi kylppärin keltaisessa valossa. Tuon testin tein siis 4 aikaan aamuyöllä kun pissalle heräsin, joten en sitä sen kirkaampaanvaloon lähtenyt edestihrustamaan.

Nyt kun se on kuivunut niinse näkyy kyllä selkeästi ,on toki tosell ahaalea edelleen.

Mutta voivoi,ei kait se auta kuin odottaa. Tipahtaapahan sitten taas vähän korkeammalta alas.

Niin ja kuvaa y

-apritin ottaa,mutta jostain syystä ei anna siirtää niitä tähän koneelle.

Vierailija
6/7 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupissasta, yritä olla käymättä yöllä vessassa niin pissa on vahvempaa. Sitten pitäisi jo näkyä selkeämpi viiva, jos raskaana olet.

Toivotaan parasta!

Vierailija
7/7 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vaikka se ihan ahterista onkin. Jos edes vuorokauden tai kaksi pääsisit eteenpäin ja sitten,kuten yllä jo neuvottiin, koeta saada aamulla tehtyä. Ei siinä muu auta. Toivon sulle malttia ja plussaonnea!!

T. se eräs 29/28 joka ravaa kurkkimassa housuihinsa ja miettii, että josko sittenkin... tää on ihan sairasta =D!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan