Ikimuistoisimmat ihastumis-/rakastumis-/treffikokemukset
Nyt kun tässä on koko talvi valitettu siitä, miten miehet pyytää sitä seksiä ihan väärin ja miten kauheita treffikokemuksia kullakin on ollut ja mitä kauheuksia kyläillessä on tullut vastaan ja mitä sitä kaikkea nyt on ollutkaan, niin ajattelinpas pistää tällaisenkin "gallupin" pystyyn näin kevään kunniaksi.
Kerro jostain ihqurakastumis/ihastumisjutusta, joka sai vatsasi sekaisin ja joka aiheutti unettomia öitä. Saa olla teinikokemus tai aikuisiällä tapahtunut ihastus.
Ei siis mitään seksitarinoita vaan ihan tällaisiä lällyromanttisia juttuja :)
Kommentit (8)
on jäänyt hellyyttävyydellään mieleen :)
Se oli siis tällainen 11-12 -vuotiaan kaukorakastuminen naapurin pari vuotta vanhempaan poikaan.
Kerran olin ulkona pihalla keinuissa yksin, kun tämä poika tuli myös ulos. Hän istui vieressäni olevaan keinuun, mutta olin liian ujo ja hämilläni sanoakseni yhtään mitään, eikä poikakaan sanonut mitään. Se koko tilanne oli jotenkin niin uusi, vaikka siis muuten oltiin naapuruston lasten kanssa leikittykin ties mitä piiloleikkejä kaikki yhdessä ja noin.
Mutta siinä me sitten keinuttiin eikä kumpikaan sanonut mitään. Muistan kyllä, kuinka perhoset lenteli vatsassa eikä sitä oikein tainnut uskaltaa edes päätä kääntää sinne pojan suuntaan. Ai että se oli olevinaan ihanaa :D
Jälkeenpäin muistan askarrelleeni kotona jättikokoisen sydämen, jonka sisään kirjoitin pojan nimen. Jätin sen vahingossa kirjoituspöydälleni, kun äiti meni huonettani imuroimaan. Nolotti ihan kauheasti, kun tajusin että äiti oli sen nähnyt... ei me tuollaisista ihastumisasioista oltu koskaan puhuttu eikä edes leikillään vitsailtu.
Olin niin häpeissäni, että jätin koko ihastumistouhun sikseen. Poikakin taisi mennä jonnekin toiseen kouluun eikä me sitten enää toisiamme niin usein nähtykään.
baarin tuoli kun mun oli ihan pakko änkeä syliin heti tutustumisiltana :)
Minulta lähti jalat alta silloin suutelun voimasta silloin, kun emme vielä olleet harrastaneet seksiä. Lataus oli niin mieletön, ja tätä tapahtui usein. Siis aivan kirjaimellisesit putosin polvilleni.
kesken hitaiden tanssilattialla, yhden toisen eksän kanssa tapahtui tämä :) #4
Olin muuttamassa pois paikkakunnalta opiskelujen loputtua, naapursolussa asuvat veljekset tulivat hyvästelemään. Olin silloin varattu joten ikinä eivät lähestyneet varsinaisesti minua, mutta tuona päivän nuorempi veljeksistä keräsi minulle kimpun voikukkia. No ei vanhempi veljeksistä voinut jäädä pikkuveljensä varjoon ja keräsi voikukkakimpun äidilleni! Ihania nuoria miehiä joita muistelen vieläkin hymyillen
Tuli heti hyvä mieli näitä lukiessa.
Hmph, jostain syystä osa viestistä katosi, siispä jatketaas...
Ensimmäinen mieheni ja minä olimme samassa koulussa, eri linjoilla. Hän valmistui ja odotteli bussia koulun kahviossa. Bussi olisi lähtenyt vasta tunnin päästä ja olin menossa omalla autollani hänen kotikaupunkiinsa niin tarjosin kyydin. Kaupungissa lähdin asioilleni ja hän paikallisbussia odottamaan. Oli jo nousemassa bussiin kun tajusi ettei välttämättä enää koskaan nää minua ja lähti juoksemaan perääni, mutta ei enää löytänyt minua. Paria kuukautta myöhemmin tapasimme eräässä tapahtumassa ja hän tuli heti pyytämään treffeille. Valitettavasti ei tarinamme kestänyt loppuelämäämme vaikka alku olikin romanttinen.
Nykyisestä miehestäni ensimmäinen ajatukseni oli että minun täytyy pysyä tuosta miehestä kaukana. Taisin jo silloin tajuta että tuo mies saa minut asettumaan aloilleni =)
Sinä sai mies sitten kansaa minut sivuun istumaan. Se oli se humaus silloin, että tätä se nyt on ja jalta lähti alta. Muisttelemme sitä vielä silloin tälläin yhdessä.
Se oli melkoisen romanttinen kokemus.