Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te joilla on kotona ns. kapselikahvikone, oletteko tyytyväisiä?

Vierailija
14.05.2012 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika 11 v on ruikuttanut tuota laitetta jo vuoden. Haluaisi tehdä sillä meille kahvia (ei kyllä itse juuri juo) eli olisi varsin ystävällinen. Mut mua tökkii tuo roskan määrä. En vaan kertakaikkiaan ekologisena henkilönä voi kestää sitä, että joka kahvinjuonnista tulisi vielä tuollainen määrä roskaa. Miten te omistajat arvioitte sitä roskan määrää verrattuna tavalliseen kahviin? Tavallisesta kahvipaketistahan tulee yhdellä roskalla 50 kupillista.

Vierailija
22/25 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertakäyttöpakattu? Sinänsä viehättävä laite, mutta törkeyden huippu tulevaisuutta kohtaan: että minun kahvikupposeni on niiiiiin tärkeä ettei haittaa että maailma hukkuu niihin pakkausmateriaaleihin. En yleensä jaksa nipottaa, mutta tässä kohtaa tilttasi kyllä, ei ole kulutuksella ja roskaamisella mitään rajaa, kunhan vaan MINÄMINÄMINUN aamukahvini on juuri tietynlainen. ja kas, huomasin että ed. kirjoitti samasta aiheesta:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pölvästi ostaa tuollaisen turhakkeen, jonka joku toinen on tehnyt vain hivelläkseen turhamaisuutta ja saadakseen voittoa.

Vierailija
24/25 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 kapsulan paketista olen maksanut yleensä 3,90 tai hieman reilut 4 euroa riippuen kaupasta.

Vierailija
25/25 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mua tökkii tuo roskan määrä. En vaan kertakaikkiaan ekologisena henkilönä voi kestää sitä, että joka kahvinjuonnista tulisi vielä tuollainen määrä roskaa. Miten te omistajat arvioitte sitä roskan määrää verrattuna tavalliseen kahviin?

meillä tuolla keitetään n 10 kuppia viikossa.

Normaalisti kierrätän kaiken mahdollisen ja lajittelen jätteet enkä esim osta muovipakkauksia jos vaihtoehtona on kartonki (meillä ei ole jätteen polttoa joten kaikki muovi menee kaatikselle)

Ja vieressä ihmiset elää elää käsittämätöntä kerskakulutusta ja kaikki menee samaan pönttöön. Minä en oikeasti pysty tätä maailmaa pelastamaan.

Mutta joo, tyytyväisiä ollaan oltu. Mies keittää sillä yleensä aamuisin kupin tavallista kahvia ja minä juon muutaman erikoiskahvin tai kaakaon viikossa. keitin on pöydällä joten ei sitä joka päivä mistään kaapista kaiveta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan