Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te joilla on kotona ns. kapselikahvikone, oletteko tyytyväisiä?

Vierailija
14.05.2012 |

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Nespresso, siihen saa ihania makukahveja kausittain.

Vierailija
2/25 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska maksaa reilusti yli euron kuppi vaikka ostais alesta.

hyviä kyllä,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelee...

Vierailija
4/25 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska maksaa reilusti yli euron kuppi vaikka ostais alesta.

hyviä kyllä,

Vierailija
5/25 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää kovasti. Itse en ole vielä maistanut.

Vierailija
6/25 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain jouluna lahjaksi dolce guston ja on sitä kokeiltu niin että on kait viisi kupillista tiputettu sillä mut ei sitä kukaan juonut. Turha vekotin kaapin perillä.

Vierailija
7/25 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain jouluna lahjaksi dolce guston ja on sitä kokeiltu niin että on kait viisi kupillista tiputettu sillä mut ei sitä kukaan juonut. Turha vekotin kaapin perillä.

ostaa. Maksan 30e jos on ohjekirja tallessa.

Vierailija
8/25 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 kpl ja yhteen juomaan menee 2 kpl, toinen osa on esim kahvisekoituksen toinen ainesosa. Alessa paketin saa 6 eurolla, usein yli 8 e eli kupponen maksaa n. euron.

Vierailija
9/25 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myydä 30 eurolla dolce custon, alle viisi kuppia tehty. maksaa siis noin euron per juoma eli kallista touhua mut jos sua ei haittaa. ei mulla muuta ongelmaa mut kalleus estää meillä käytön.

Vierailija
10/25 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ihan 30 e myy mutta 50 eurolla voin myydä, turun seutu.

Vierailija
11/25 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian ruma ja liian hidas, tulee nostettua kaapista tosi harvoin

Vierailija
12/25 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on ihan loistava. monista kahveista en tykkää, mutta latte toimii loistavasti ja kaakaot ja jääteet.

Vierailija
13/25 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOitin kyseisen kapineen nettikisassa ja olen tykännyt, hintansa vuoksi ei ole joka päivä käytössä. ja kyllästyykin niihin, vaikka makuja on monia. näppärä siksi, kun meillä vain mie juon kaffetta, niin ei tarvi keittää aina paljoa. Tosin Pressopannulla saa vähän ja hyvää siltikin ;)

mutta tykkään kyllä.

Vierailija
14/25 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli veden määräkin tulee automaattisesti ja ollaan tosi tyytyväisiä! Meillä konetta käytän lähinnä minä eli kotiäiti kun tuntuu turhalta aamuisin ja päivisin keittää taviskeittimellä vain yhtä kuppia. Yleensä keitän aivan tavallidta kahvia kapselikoneella ( eli menee yksi nappi 16 napin pakkauksesta), kahvin lisään itse tölkistä :). On meillä kyllä kaapissa lattenappeja aina, niitä on kiva tarjota joskus vieraille. Meillä laite ei todellakaan ole turhake ja on lähes päivittäisessä käytössä.

Vierailija
15/25 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ne hilut, jokta teillä on siellä taskunpohjassa...polttavat...jotakin on ostettava...ja heti...vaikka tällainen täysin hyödytön vempain.

Vierailija
16/25 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain Dolce Gusto circolon joululahjaksi ja olin erittäin skeptinen. Juomme latte macchiatoa tai cappuccinoa aamulla ja minusta ainoa oikea tapa tehdä nuo on perinteinen Bialettin moka-keitin espresson tekoon ja (täys)maidon vaahdotus manuaalisesti. Kuitenkin olemme tottuneet arkiaamuina nyt tekemään kahvimme tuolla koneella vaikkei se ihan yhtä hyvää toki ole kuin perinteisesti tehty, koska kahvi tulee niin helposti ja nopeasti tuolla koneella, ja on kuitenkin ihan juotavaa. Arkisin halu päästä helpolla ja nopeasti voittaa herkutteluhalun ;-)

Hinta - no ei niin haittaa kun teemme sillä vain 2 kuppia päivässä eli aamukahvi miehelle ja minulle. Muuten molemmat juomme kahvia töissä työnantajan piikkiin vain. Mutta tosiaan siis menee 2 kapselia per kuppi koska käytämme noita maitokahveja.

Vierailija
17/25 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ne hilut, jokta teillä on siellä taskunpohjassa...polttavat...jotakin on ostettava...ja heti...vaikka tällainen täysin hyödytön vempain.

Opettele kirjoittamaan! Saa kai sitä laitteita ostaa jos varaa on.

Vierailija
18/25 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee 2 pakkausta per kuppi, tavalliseen ehkä riittäis yksi mut itse kyllä keitän kahvinkeittimellä tavalliset kahvit.

Vierailija
19/25 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt ollut hieman vajaat 3 vuotta käytössä Dolce Gusto. Päivittäin sillä tehdään useamman kerran kahvia ja todella hyvin on pelannut. Ollaan tosi tyytyväisiä! Itse tykkään etenkin aamukiireessä, että ei tarvitse odotella että kahvi tippuisi niin kuin vanhan mallin kahvinkeitinten kanssa piti, vaan nappulasta vaan painaa ja muutaman sekunnin kuluttua kapseli vaan sisään ja tuore kahvi on kupissa. Kahvit on mielestäni hyvän makusia (olen tykästynyt vahvaan espressoon, jonka teen hieman suositusta "pidempänä") ja tosiaan, kapselin sisässä kahvilaadut säilyttävät arominsa paremmin kuin pussikahvit. Anoppilassa on käytössä myös sama kahvikone, eri värissä vaan, ja sillä kyllä tehdään kahvia ahkerasti, sellaiset 10 kuppia päivässä. Hyvin on kestäneet siis kovaakin käyttöä ja kahvit saaneet vierailta kehuja.

Hinnasta en valittaisi, sillä 16 kapsulan paketista olen maksanut yleensä 3,90 tai hieman reilut 4 euroa riippuen kaupasta. Aulaitteja ja espressoja saa tehtyä 16 kuppia/pakkaus. Jos haluaa latteja tai mocchia niin niissä kuluu tietysti se 2 kapsulaa/kuppi, mutta onhan se normaalia että erikoiskahvi maksaa normikahvia enemmän. On kai se niin kahviloissakin ;)

Vierailija
20/25 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paljon käytetään sitä ja tykkään kahvista enemmän kuin suodatinkahvista. Tavallista kahvia ja espressoa tehdään. Vanhaa keitintä ei käytetä enää oikeastaan ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi