Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Limatulpasta...

21.11.2005 |

Voiko limatulpan irtoamisesta päätellä millon synnytys alkaa????

tuleeko lapsivesi herkemmin jos tulppa irronnut, vai onko vaikutusta ollenkaan????

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en onnistunut bongaamaan mitään limatulppaa, vedet vain yllättäen menivät.

Vierailija
2/7 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limatulppa kun voi lähteä jo pari, kolme viikkoa ennen synnytystä tai sit sitä ei lähde ollenkaan (ainakaan niin että ite huomais). Mulla on kaikkien kolmen raskauden aikana käyny niin, että limatulppa kun on yhtenä iltana lähteny, niin seuraavana päivänä/iltana oon ollu synnyttämässä. Vedet ei ole menny itestään yhessäkään synnytyksessä, vaan laitoksella on kalvot puhkastu. Että eipä näyttäis ainakaan mulla vedet menevän limatulpan irtoamisen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisenä päivänä..Vesiä ei mennyt, kalvot puhkaistiin.

Ensin tuli vähän limaista vuotoa ja illemmalla tuli koko tulppa :)

Vierailija
4/7 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itselläni limatulppa meni sunnuntaina ja vedet ilman ensimmäistäkään supistusta tiistaiaamuna. Supistuksia alkoi tulemaan hiljalleen tiistai-iltapäivänä ja keskiviikkona illansuussa syntyi pieni prinsessa.

Vierailija
5/7 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

irtosi viikkoa ennen synnytystä. Se irtosi kerralla, oli oikeen avaruuslimaklöntti..

Vierailija
6/7 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulla limatulpan irtoaminen tiesi lähdön valkenevan...tosin viikkoja oli ekan kohdalla 40+4 (syntyi 41+1) ja toisen kohdalla 41+1 (syntyi 41+3).

Jos siulla on lähelle täydet viikot tai jopa yli,niin kyl se merkkinä VOI olla että kohta mennään ;) ! ONNEA!!!!!

Vierailija
7/7 |
22.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri ennen synnytystä. Eli illan mittaan tuli veristä limaa ja vauva syntyi klo 1.45.