Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon niin kateellinen sellasille naisille, jotka

Vierailija
14.05.2012 |

ei aamusin käytä meikkaamisen kuin 0-10 min! Oon aikas lailla kurkkua myöten täynnä sitä, että oon niin saakelin pikkutarkka mun ulkonäön suhteen että mulla menee meikkaamiseen joka aamu n.40min.

Nysvään joka saakelin ripsen ja yksittäisen kulmakarvan ojennukseen. Ilman meikkiä oon vaan niin harmaavarpunen, meikin kanssa hyvännäköinen.

Voi musta olis ihanaa, jos voisin olla yhtä huoleton kuin yksikin työkaveri joka käy aamuisin täällä töissä suihkussa ja sen jälkeen vain kampaa tukkansa ja eikun hommiin.

Tuntuu että sellaset ihmiset pystyy ihan eri lailla keskittymään heti siihen olennaiseen eikä jää nysväämään peilin eteen.

Samoin ihmettelen miten joku voi vain kietasta tukan ponnarille ja that´s it. Mä jos laitan tukan kiinni, niin mulle menee 20 min kun värkkään sitä ponnaria että se on varmasti täydellinen.

Kai mun täytyy vain pikkuhiljaa totutella johonkin muutokseen... Kaikista helpointa olis kun ei tarttis meikata ollenkaan ja tuntis silti olonsa kauniiksi!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tarkoitan siis koko hoitoa, en mitää huulikiiltoa ja ponnaria.

Ja kyllä, todella moni näyttää pakkeloiduilta kun heillä on se koko setti naamassaan päivällä.

Ymmärrään ne kahden värin luomivärit ja muut iltameikkiin, mutta ei päivällä tarvitse näyttää siltä kuin olisi menossa bilettämään.

Luonnollisuus kunniaan.

Suurella määrällä meikkiä voi edelleenkin näyttää melko luonnolliselta jos ei käytä liian raskasta meikkipohjaa. Toisekseen voi valita neutraalit ja luonnolliset meikkisävyt, jotka sointuvat omaan väritykseen. Jos sävyvalinnat menevät nappiin niin ei tule Tuksuefektiä.

Suomessa jostain kumman syystä aina oletetaan, että muu kuin ripsari ja vähän luomiväriä on sama kuin pakkeli.

Vierailija
22/37 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pystyn kyllä käymään esim. uimahallissa, mutta en voi väittää etteikö olis vaivautunut olo ilman meikkiä ja tukka miten sattuu. Oikeasti en usko että näytän mitenkään kamalalta ilman meikkiä mutta oma olo ei ole freesi niin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse käytän hiusten laittoon n 40 min ja meikkiin sen 10. En edes osaa meikata kunnolla mutten voisi olla au-naturel kuitenkaan. Värivoide, luomiväri, ripsari ja poskipuna - huulipuna vasta autossa matkalla töihin....

Kotioloissa selviän tukka nutturalla ja meikiksi riittää tuo kestoväri ripsissä ja kulmissa

Vierailija
24/37 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhetessasi käytät yhä enemmän ja enemmän aikaa olennaiseen :)

Kiitos lohdutuksen sanoista:D Ja toivottavasti olet oikeassa. Musta vaan itsestä tuntuu että miten enemmän ikää tulee, niin sitä pidempi aika menee siihen että saa itsestään tehtyä kauniin! Ja kuitenkin edelleen haluan näyttää kauniilta vaikkei se tietenkään se maailman tärkein asia ole.

Ap

Vierailija
25/37 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen nysväämiseen niin, että saat ne karvasi ojoon 10 minuutissa entistä tehokkaammin ja pääset hyvään lopputulokseen lyhyemmässä ajassa.

Vierailija
26/37 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun arkimeikki ja kampaus on just ripsiväri, huulikiilto ja ponnari. Aikaa menee 2 min.

Ja mun juhlameikki, joka on mun mielestä oikein hyvä ja täydellinen, sekä juhlakampaus joka on vähän sinnepäin, aikaa menee max. 30 min.

Vierailija
27/37 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli:

-meikkivoide (annan kosteusvoiteen imeytyä ensin kunnolla aamupalan aikana, eli noin 30 min), jota laitan vain "ongelmakohtiin", eli lähinnä poskille vanhoja arpia peittämään. Otsa, nenä ja leuka eivät tarvitse muuta kuin pikkasen hyvää mineraalipuuteria, onneksi!

-vähän puuteria

-poskipuna

-mascara

-huulikiilto

Kulmakarvat ovat luonnostaan hyvän väriset, joten en koske niihin aamuisin lainkaan. Käyn vain säännöllisesti nypityttämässä ne ammattilaisella.

Kesällä käytän pari kertaa viikossa itseruskettavaa kosteusvoidetta kasvoilla, jotta näyttäisin vähän ruskeammalta kuin talvisin.

Tukkaa laitan 2-10 min, riippuen tyylistä.

Vierailija
28/37 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hiusten laittoon menee vähän kauemmin aikaa :/ en ole ollenkaan turhamainen enkä omasta mielestä mitenkään kaunis. Muut ovat kyllä kehuneet luonnollisen kauniiksi. Mutta ei hetkauta. Eikä ulkonäkö ole elämässäni ensiarvoisen tärkeää. Kunhan näyttäisi suhteellisen siistiltä.

Liiallinen ulkonäköön panostus yleensä kertoo jotain ihmisestä.

Vierailija
29/37 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lohduttaa, niin aika hoitaa tuon vaivan ihan ittekseen Vanhetessasi käytät yhä enemmän ja enemmän aikaa olennaiseen :)

Mulla ainakin riitti parikymppisenä ihan kevyt meikki että näytti freesiltä ja pirteältä mutta nyt kun 40 v lähestyy niin tarvii oikein tosissaan meikata ettei näyttäisi siltä että on kuolemanväsynyt tai vakavasti sairas. Ei enää toivoakaan lähteä duuniin jossain ripsiväriä ja huulikiiltoa vähän -meikissä...

Vierailija
30/37 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan vielä kiittää kaikki vastanneita, jotka on antaneet ihan käytännön vinkkejä. Aion kokeilla sitä ripsiväriä jossa on mukana sitä "valkoista tököttiä" jos se auttaisi siihen että sais nopeasti paksummat ripset. Mun olemattomat ripset ja niiden meikkaaminen on mun isoin kompastuskivi. Siihen menee aikaa... Oikeastaan muun meikin saan laitettua suht nopeasti.

Ap

Vierailija
31/37 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:ta oikein hyvin, olin ennen samanlainen, oon vaan niin pikkutarkka ja just joka karva täytyy olla hyvin :D

Sain helposti kulutettua aamuisin vähintään sen 40 min. pelkästään meikkiin.

Nykyään teen lähes saman 10-15 minuutissa, edelleen oon pikkutarkkaa mut jotenkin oon vaan oppinut nopeammaksi + meikkaan vähän vähemmän. Nuorempana sorruin välillä ylimeikkaamaan itseni.

Eli meikkivoide, peitevoide, valokyna, aurinkopuuteri, joskus kevyesti poskipunaa, vähän luomiväriä, ripsiväri, kulmat = n. 15 min.

Nykyään oon kyllä välillä niin laiska etten jaksa meikata, pienen vauvan kanssa kun aika paljon oon vaan kotonakin. Onneksi aika tummat piirteet luonnostaan niin ei se niin haittaa jos ei aina jaksa hirveesti meikkailla :)

Niin ja ikää 23 v.

Vierailija
32/37 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mineraalimeikkipohjaan siirtymistä, eipä mene kuin hetki kun on kasvoilla täydellinen meikkipohja! Itse löysin mineraalipohjat pari vuotta sitten enkä aio enää ikimaailmassa palata läträämään meikkivoiteiden kanssa.

Vierailija
33/37 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mineraalimeikkipohjaan siirtymistä, eipä mene kuin hetki kun on kasvoilla täydellinen meikkipohja! Itse löysin mineraalipohjat pari vuotta sitten enkä aio enää ikimaailmassa palata läträämään meikkivoiteiden kanssa.

Mä olen kokeillut noita montaa merkkiä (Lily Lolo, Youngblood, Meow Cosmetics, Everyday Minerals) eikä mikään ole toiminut. Eivät oikein peitä tarpeeksi kun on pahaa couperosaa iholla ja lisäksi vanhentavat (korostavat ryppyjä) aivan järkyttävästi. Nuorille voivat toimiakin tai jos on rasvaisempi iho. Ryppyisten ja kuivaihoisten kannattaa kiertää jauhemaiset kaukaa.

Vierailija
34/37 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen mielestäni töissä ihan huolella meikattu. Laitan siis ihan koko setin meikkivoide, valokynä, peiteainetta, puuteria, poskipunaa, aurinkopuuterivarjostuksia, luomiväriä yleensä 2 eri väriä, silmänrajauksen, ripsivärin, kulmavärin, juultenrajauksen, huulipunaa. Ei tähän 10 minuuttia kauempaa mene. Hiukset saan myös aika nopeasti, siihen ponnariin ei mene kuin muutama minuutti kun harjaan hiukset, tupeeraan vähän ja laitan kiinni. Yleesä kiinnitän hiukset tosin jollain metallisojella tai puikolla mieluummin kuin jollain ponnarilenksulla, on tyylikkäämmän näköistä. Silloin kun pidän hiuksia töissä auki menee vähän kauemmin, ehkä 5-8 minuuttia kun muotoilen suoristusraudalla vähän hiuksia ja sitten lakkaa päälle.

siis pohjustus, rajaukset, luomivärit ja kaikki.

Hiuksiin kuluu aikaa noin joka toinen aamu. Ovat Jennihaukiot, eli lattanat jos ei tee mitään.

En voi mennä töihin seinästärevittynä. Meillä on ollaan siistejä ja huoliteltuja. Ei mulla silti nyt niiin kauan mene.

Vierailija
35/37 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan 10 minuutissa meikkipuuterin, huulipunan ja rajauksen, sipauksen poskipunaa, taivutan ripset ja laitan rajauksen ja ripsarin. Hiustenlaittokin melkein mahtuu samaan syssyyn, föönaan latvoja isolla harjakihartimella vähän johonkin suuntaan ja lakkaa päälle.

40-minuutissa tekisin juhlameikin jo ihan kevyesti...

Vierailija
36/37 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskeeko toi 40 min pelkästään meikkaamista vai onko siinä myös pesut mukana? Eli kaikki wc:ssä tapahtuvat aamutoimet?

Mä just ajattelin, että mulla menee kans varmaan toi 30-40 min aamuisin "meikkaamiseen", mutta siihen kyllä sisältyy hampaiden pesu, pissalla käynti, hanuriosaston pesu, kainaloiden pesu, deodorantti, naaman pesu, kasvovesi, voide, hiusten kostutus, muotovaahto, hiusten kiharrin / föönaus, meikkivoide, puuteri, kulmakynä, rajuskynä, ripsiväri. Eli tohon naaman paikalleen piirtämiseen menee varmaan se 10-15 min ja kaikkeen muuhun loput.

Vierailija
37/37 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku on mulle kateellinen jostain.

Mä laitan vaan kulmat ja ripset aamulla (nekin vähän miten sattuu), en veivaa minkään kasvovoiteiden, meikkivoiteiden tai puuterien kanssa!

Tukkaa en ehi aina edes harjata. heitän sitten jonkun hätäponnarin...

täytyy sanoa kyllä että joskus kadehdin itse niitä nättejä ja huoliteltuja naisia. Toisaalta jos meikkaan kerran kunnolla, niin sitten tulee paine olla aina laitettu, ettei jää kiinni siitä miltä oikeasti näyttää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi