Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieletön helpotus, kun lapsiluku on täynnä!

Vierailija
14.05.2012 |

Synnytin hännänhuippumme kuukausi sitten ja voin rehellisesti sanoa, että olen huippuonnellinen, että lapset ovat nyt tässä. Meidän perhe on kasassa :-D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin suuri huojennus, kun tajusin, että lapsia ei todellakaan ole pakko tehdä. Olen sitä asiaa tässä muutaman vuoden kipuillut, että kun ei vaan vauvakuume iske ja kyllä niitä kohta pitäisi tehdä jos meinaa. Nyt tuli rauha mieleen, kun päätökseni tein.

Onnea uudesta muksusta ja mukavaa eloa koko perheelle. :D

Vierailija
2/6 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just selvinnyt kuopuksen vauvavuodesta ja on niin ihanaa, että lapsiluku on nyt täynnä! Olen niin iloinen että hankittiin lapset, mutta raskautta, synnytystä ja vauva-aikaa en todellakaan kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luonteeltani stressaaja ja kontrollifriikki. On niin ihanaa, kun sylissä on nyt terveet (ainakin tällä hetkellä) lapset, eikä tarvitse enää koskaan jännittää ultria, seulontoja, keskenmenoja, kohtukuolemia tai synnytyksiä. Eikä kärsiä raskauspahoinvoinneista, byörk.

Eihän ne huolet toki tähän lopu, kyllä minä sen tiedän, mutta ainakin NUO huolet ovat nyt takana.

Mies on sterilisaatiojonossa, muuttunee seksielämäkin mukavammaksi, kun ei tarvitse enää hormoneja mättää elimistöön. Tai no, vaihdevuosia odotellessa... mutta ainakin useaksi vuodeksi loppuu sekin.

Vierailija
4/6 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(lapsettomuutta) ja pelot lasten terveydestä. Nyt ei tarvitse koskaan enää moista miettiä, ihanaa!!

Vierailija
5/6 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tunne, odotan tosin vielä kuopusta, mutta on ihanaa tietää että tämä raskaus on viimeinen. Tämän jälkeen hommaan sterilisaation ja hoidan itseni kuntoon.

Vierailija
6/6 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus on nyt vuoden ja elämä tosi mukavaa. Ihanaa ettei tarvitse enää ikinä, siis ikinäikinäikinä olla raskaana!

Mä olen niin iloinen ja kiitollinen näistä lapsistani - ja samalla niin iloinen ja kiitollinen, että ehkäisy on keksitty, ja saamme itse päättää milloin lapsia ei enää tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan