Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ja miehen hieroja

Vierailija
14.05.2012 |

Mies meni tosi vaikeaksi kun pyysin numeroa hierojalle jolla itse käy melkeinpä viikoittain..olen ollut täysin jumissa lasten syntymän jälkeen ja nyt vihdoin kun kantelu helpottaa, haluisin päästä hoitamaan itseni kuntoon. Mies sitten tokaisi, jotenkin pehmeästi kierrellen, että onhan niitä toisiakin.

No niin, mitähän nyt tuostakin pitäis sitten olla mieltä. Pettääkö se m**** mua sen hierojansa kanssa, nytkö se jäikin kiinni!

Tiedän siis hierojan, olen käynyt hänellä aikoinaan ennen lapsia ja itse miehelle häntä suosittelin. Mutta on muuttanut ja pitää hierontaa kotonaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisiko vain olla, että äijä on pöydällä avautunut stressissään, eikä halua että puoliso käy samalla hierojalla. Olen myös hieroja ja jotkut asiakkaat avautuvat kuin jollekin psykoterapeutille...

Vierailija
2/4 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteystiedot löydy netistä jos meinaa asiakkaita saada. Etsit sieltä sen numeron ja varaat ajan sen kummemmin mieheltä kyselemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa, että käy hierojalla viikottain. Tivaa vaan numeroa uudelleen. Sinunhan se hieroja oli alun perin.

Vierailija
4/4 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ei edes käy sielä hierojalla.. Todennäköisempää on ettei käy hierojalla ollenkaan vaan jossain ihan muualla ja ei halua sinua sille hierojalle, koska pelkää, että tulee selville ettei käykkään sielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi