Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maksut viipyvät Huutonetin huutajilta. Mikähän maksaa?

Vierailija
14.05.2012 |

Yleensä ihmiset maksavat tosi nopeasti, mutta jostain syystä viimeiset pari viikkoa ovat olleet takkuisia. Onkohan sattumaa vai mistä johtuu? Ovatko muut huomanneet samaa? Myymäni kohteet ovat olleet parinkympin luokkaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin kyllä maksuaikaa, mutta kun huutajat tuntuvat piileskelevän jossain.

ap.

Vierailija
2/7 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten liene olleet todellisia huutajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kuopsuttelevat kukkapenkkejään kesäkuntoon eivätkä muista keväthuumassa tekemiään huutoja..

Vierailija
4/7 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa näyttää olevan kerrostaloasukkeja. Joku taas lähetti viestiä, että on vähän myöhässä maksun kanssa. Kului viikko eikä maksua ole vieläkään kuulunut.

ap.

Kaikki kuopsuttelevat kukkapenkkejään kesäkuntoon eivätkä muista keväthuumassa tekemiään huutoja..

Vierailija
5/7 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että maksussa kestää, ja syy on se, että äidillä ja isällä on yhteinen tili, mutta vain isä käyttää nettipankkia. Oon kyllä sanonut äidille, että opettelis käyttämään nettipankkia, koska sehän nyt on aivan äärimmäisen yksinkertaista. Äiti ei ehkä myöskään ihan täysin ymmärrä tuota Huutonettiin liittyvää kulttuuria, luulen.

Vierailija
6/7 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa näyttää olevan kerrostaloasukkeja. Joku taas lähetti viestiä, että on vähän myöhässä maksun kanssa. Kului viikko eikä maksua ole vieläkään kuulunut.

ap.

Vierailija
7/7 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse maksan heti kun saan tilinumeron, viimeistään seuraavana päivänä, ettei tule sanomista. Tai sit se on tää siitepöly joka viivästyttää maksuja xD