Maksut viipyvät Huutonetin huutajilta. Mikähän maksaa?
Yleensä ihmiset maksavat tosi nopeasti, mutta jostain syystä viimeiset pari viikkoa ovat olleet takkuisia. Onkohan sattumaa vai mistä johtuu? Ovatko muut huomanneet samaa? Myymäni kohteet ovat olleet parinkympin luokkaa.
Kommentit (7)
sitten liene olleet todellisia huutajia.
Kaikki kuopsuttelevat kukkapenkkejään kesäkuntoon eivätkä muista keväthuumassa tekemiään huutoja..
Suurin osa näyttää olevan kerrostaloasukkeja. Joku taas lähetti viestiä, että on vähän myöhässä maksun kanssa. Kului viikko eikä maksua ole vieläkään kuulunut.
ap.
Kaikki kuopsuttelevat kukkapenkkejään kesäkuntoon eivätkä muista keväthuumassa tekemiään huutoja..
että maksussa kestää, ja syy on se, että äidillä ja isällä on yhteinen tili, mutta vain isä käyttää nettipankkia. Oon kyllä sanonut äidille, että opettelis käyttämään nettipankkia, koska sehän nyt on aivan äärimmäisen yksinkertaista. Äiti ei ehkä myöskään ihan täysin ymmärrä tuota Huutonettiin liittyvää kulttuuria, luulen.
Suurin osa näyttää olevan kerrostaloasukkeja. Joku taas lähetti viestiä, että on vähän myöhässä maksun kanssa. Kului viikko eikä maksua ole vieläkään kuulunut.
ap.
itse maksan heti kun saan tilinumeron, viimeistään seuraavana päivänä, ettei tule sanomista. Tai sit se on tää siitepöly joka viivästyttää maksuja xD
Antaisin kyllä maksuaikaa, mutta kun huutajat tuntuvat piileskelevän jossain.
ap.