Voiko miehen parrankasvusta päätellä testosteronitasoa?
Siis jos miehellä on sänkeä tai kovasti kasvava tumma parta, niin onko mies silloin viriili ja pystyvä petipuuhissa?
Olen eroamassa ja ajattelin uudeksi väliaikaiseksi lohdutukseksi hakea jonkun pystyvän sängyssä, poikkeuksena tuolle vanhalle vätykselle.
Muita vinkkejä mistä sen näkisi?
Kommentit (13)
ei sitä muuten tiedä.
Oikeesti.
Siis sellainen luihu, kalpea harvahiuksi?
ettet tule noiden kanssa heti raskaaksi, niillä on myös eläväiset siittiöt...
ei sitä muuten tiedä.
Oikeesti.
pettymyksen vällyjen välissä :(
Ehkä se on ollutkin perimmäinen syy, että ovat ajelleet hiukset?
Usein kalpeilla suomipojilla on heikko parrankasvu, mitä tummempaa ja paksumpaa karva on, yleensä se kasvaakin runsaammin. Ei taida paljon pystyä sänkypuuhia sillä määrittelemään... tai ainahan voit mennä pitseriaan kyselemään ja testailemaan.
että miestä kiinnostaa petipuuhat ja saa jotain siellä aikaankin?
ap
ei sitä muuten tiedä.
Oikeesti.
Ai että joku suomalaisolmikin vois olla hyvä?
Ai että joku yksinhuoltajaolmikin voisi ollla hyvä? Sellainen läski, leveäperseinen ja vetelä?
Ai että joku mustalainenkin voisi olla hyvä? Sellainen luihu, tumma ja harvahiuksinen?
Ai että joku afrikkalainenkin voisi olla hyvä? Sellainen luihu, musta ja harvahiuksinen?
Kyllä, kuulostaa todella pahalta muista sanottuna. Viestisi on rasistista vihapuhetta, joka kohdistuu suomalaisiin miehiin. Toivottavasti tunnistat sen itse sellaiseksi.
että miestä kiinnostaa petipuuhat ja saa jotain siellä aikaankin?
ap
ei ole ainakaan tae petipuuhista kiinnostnumisest!
Oma mieheni on parrakas, ja siis parrankasvu erittäin kiihkeää, kuin myös hiusten. Ei jaksa innostua seksistä kuin kerran kuussa, silloin kyllä on hyvä siinä mitä tekee..
Olen päätellyt että kenties alhainen testosteronitaso.
Muista myös että testosteroni kutistaa penistä ja suurentaa klitorista
petipuuhatkaan ei kiinnosta. alkasin muiden kokemusten perusteella kallistua ap:n kannalle, että on karvan kasvulla jotain tekemistä seksuaalisuuden kanssa.
niin se on merkki hyvästä aineenvaihdunnasta ja silloin on hyvä sängyssäkin