Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa nainen, jonka mies

Vierailija
14.05.2012 |

tekee aamupalan joka aamu? Mikäli haluan, mies tuo aamupalan sänkyyn asti. ...mainittakoon, että minä teen joka päivä päivällisen :).

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Meillä se joka herää ensin, tekee aamiaisen ja yleensä se on mies, koska minä heräilen vauvan takia öisin. :)

Vierailija
2/6 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies keittelee koko perheelle aamupuuron, minä hoidan vauvan aamurutiinit sillä aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamiaisen:)

Minä herään arkena aiemmin joten keitän kahvit, mutta usein vl mies tekee brekkarin. Ja taas arkena mies tekee useimmin ruuat (alusta loppuun) kun minä teen viikonloppuisin:)

Sänkyyn ei olla kannettu: inhoan muruja sängyssä enkä kaipaa nälkäistä kissaa ja pomppivia lapsia seurakseni:) Ruoka syödään keittiössä!

Vierailija
4/6 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies sen keittää jos nousee ennen minua.

Vierailija
5/6 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mies keittelee cappuccinot jotka on se meidän aamupala.

Vierailija
6/6 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä herään 5:30, keitän kahvit (olen ladannut pannun illalla) ja teen itselleni 2 leipää päällysteillä. Nostan tavarat jääkaappiin heti saman tien. Mies herää tunnin päästä ja tekee itselleen leivät ja juo mun keittämää kahvia. Siinä meidän aamupala, ei kateta mitään pöytään eikä syödä tuon kummempaa.

Viikonloppuisin aina välillä teen sitten parempaa aamiaista, joka syödään yhtä aikaa ja pöytään katettuna. Mutta tuokin riippuu siitä, minkälaiset suunnitelmat on ja kuka herää milloinkin. Jos minä herään klo 6:30 enkä saa enää unta, niin en viitsi muuta perhettä herättää aamupalalle klo 7 ;) Arvostavat pöytään katettuja leipävärkkejä enemmän sitä, että saavat nukkua vielä pitkään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi