Miksi te toivotte äitienpäiväksi jotain?
Täällä näyttää olevan paljon keskusteluja siitä, mitä on toivottu äitienpäivänä ja mitä on tehty jne.
Miksi ihmeessä? Toivotteko te aikuiset ihmiset myös synttäreillänne ja jouluna että sitä ja tätä haluan mutta tuota en ja näin haluan päivän aikatauluttaa että minulla olisi kivaa? Eikö äitienpäivänä saa yllättää vaan pitää seurata toiveita? Eikö riitä se että se perhe on kotona, vaan pitää päästä syömään sinne tai tänne ja pitää saada lapsen tekemä kortti ja aamiainen sänkyyn?
Kommentit (2)
Toivon minä muinakin päivinä erilaisia asioita. Tänään toivon, että saisin lääkärin kiinni ja hänelle ajan kun selkä on kipeä. Eilen toivoin, että äitini tulisi käymään meillä, koska itse en pystynyt ajamaan autoa. Ihmisillä pitää olla toiveita. Surullista jos vain ajelehdit toivomatta mitään elämältä.
Kyse ei nyt ollut siitä toivooko elämältä jotain, vaan siitä että esität toiveita miehelle ja lapsille siitä että haluat tällaisen aamupalan ja tähän ravintolaan syömään ja lapsen tekemän kortin jne.
Aikuinen ihminen ottaa juhlapäivänä kaikki huomionosoitukset kiitollisena vastaan eikä laita mitään toivelistoja.
Toivon minä muinakin päivinä erilaisia asioita.
Tänään toivon, että saisin lääkärin kiinni ja hänelle ajan kun selkä on kipeä.
Eilen toivoin, että äitini tulisi käymään meillä, koska itse en pystynyt ajamaan autoa.
Ihmisillä pitää olla toiveita. Surullista jos vain ajelehdit toivomatta mitään elämältä.