Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ikuisen nuoruuden unelmassa naiset oikein elävät???

Vierailija
21.11.2005 |

Ihme viestejä toi " kuinka vanha olet, kun lapsesi on 15 vuotta?" -aloitus tulvillaan:

Olen nuorekas viiskymppinen, kun esikoinen 15 v.

Tajutkaa, että olette biologisesti jo elämän ehtoopuolella. Vaikka ikävuosia voi olla vielä viisikymmentäkin edessä, suurella todennäköisyydellä elätte niistä viimeiset 30 v laitoksessa.

Elätte ikuisen nuoruuden harhassa, kun näette, ettei ihailemanne Madonnakaan ole vanhentunut yhtään.

Olisitte mielummin rohkeasti aikusia ja esimerkillisiä vanhempia, eikä mitään ikiteinejä!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen juuri niin vanha kuin olen sitten kun lapseni on vaikka 15. Ootas kun lasken... Olen 42 vuotias. Ihan hyvä ikä sekin, varmasti.

Vierailija
2/14 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ja mieheni suvussa naiset ovat kaukana mummoista vielä 60 vuotiaana. Eivät he mitään teinejä ole, muttei mummojakaan...no ehkä tän palstan ylipainoiset ja huonokuntoiset tantat onkin vuodepotilaita 50 vuotiiaina. Surullinen kohtalo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorina synnyttäneet vastaavat ' hui, olen 40v = hurja ajatus!'

Vierailija
4/14 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 35v ja poikani juuri vietti 15v synttäriään.

Mutta siis elämän ehtoopuolella jos on 50-vuotias. Minusta se ei ole mikään korkea ikä vielä. Mieheni täyttää ensi keväänä 50, eikä tuota vielä näytä vanhuus vaivaavan! Ikä on myös mielentila, väittäisin.

Toisekseen, 30 vuotta laitoksessa, älä nyt naurata! Toiset kaatuu " saappaat" jalassa, suvussani näyttää olevan sellainen tapana.

Vierailija
5/14 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä saa olla nuorekas=iloinen=positiivinen=menevä vielä 60-80-vuotiaanakin! TOivon ainakin, että itselläni kiinnostus elämään pysyisi aina. t. 31 v.

Vierailija
6/14 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eläkkeeni itse maksanut, ja saan myös siitä nauttia!

Vierailija
7/14 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en kyllä suostu mummoutumaankaan vielä viiskymppisenä. Nyt olen 41 ja mielestäni ihan hyvän ikäinen, hyvän näköinen, aikuinen nainen, jolla on pieni vauva :)

Vierailija
8/14 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla etten koskaan näe 60v päivääni tai 34 vuotispäivääni.

Vierailija
9/14 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 vuotta laitoksessa!!!!!

Vierailija
10/14 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani naiset ovat vielä seitsemänkymppisinäkin olleet aikas beibejä, tosin arvokkaalla tavallaan. Ei enää eletä keskiajalla, jolloin viisikymmpiset jo kupsahtelivat vanhuuteen...haloo!! Jos vain luoja suo ja pysyn terveenä ja saan elää vanhuuteen saakka, toivon että olen nuorekas ja virkeä mummeli, viisikymppisenä en sitä vielä tod ole!!! Niinkuin joku jo kirjoittikin, IKÄ ON MYÖS MIELENTILA!! Jotkut mummoutuvat jo parikymppisinä, toiset eivät koskaa:):):)

Vierailija
11/14 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai aiotko olla lonkkavikaisena kotona ja olettaa, että joku sinua tulee sinne auttamaan?

Juuri näistä kommenteista huomaa, että olette aivan pihalla siitä, koska ihminen on vanha ja koska ei. Luulette, että kaikki on Aira Samulineja, joska tanssivat 70-vuotiaina.

Jos ihminen elää 100-vuotiaaksi hän erittäin suurella todennäköisyydellä on laitoksessa useita kymmeniä vuosia. Ellette sitten ota vanhempianne teille kotihoitoon.

Vierailija
12/14 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita kymmeniä vuosia laitoksessa, jos elää 100-vuotiaaksi? Aika harva on 70-vuotiaana missään laitoksessa. Kaikki tuntemani yli 70-vuotiaat elävät virkeinä kotonaan, monet reilusti yli 80-vuotiaatkin. Eivätkä he todellakaan ole mitään poikkeuksia.

Vierailija
13/14 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaikki tuntemani naiset ovat vielä seitsemänkymppisinäkin olleet aikas beibejä, tosin arvokkaalla tavallaan.

Montako olet tuntenut?

Miten se beibeys ilmeni?

Oliko stringit päällä ja lävistystä häpyhuulissa?

Kävittekö baareissa yhdessä?

Vierailija
14/14 |
21.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kertakaikkisen mullistava vastaus näköjään. Vautsi.

Oikeastaan tarkoitin nuorekkuudella sitä, että lapset ja perheen nuoret pitävät väkisinkin vanhemmat liikkeellä, jos yhtään lastensa kanssa mitään harrastaa. Lisäksi positiivinen ja rento ote elämään kaikkien myllerrysten keskellä on mielestäni asia, joka on ensiarvoisen tärkeä.

Meinaatko ap todella, että 50-vuotias ei voisi olla reipas ja nuorekas. Ei se nuorekkuus tarkoita vastuuttomuutta.

Sillä voi kenties viitata ulkonäköön ja elämänasenteeseen.

Nuorekas voi olla tyylikkäästi ilman lannefarkkuja ja napapaitaa.

Luulen että tässäkin sähäkässä keskustelussa on käynyt jonkinmoinen väärinkäsitys.

Vierailija:

Ihme viestejä toi " kuinka vanha olet, kun lapsesi on 15 vuotta?" -aloitus tulvillaan:

Olen nuorekas viiskymppinen, kun esikoinen 15 v.

Tajutkaa, että olette biologisesti jo elämän ehtoopuolella. Vaikka ikävuosia voi olla vielä viisikymmentäkin edessä, suurella todennäköisyydellä elätte niistä viimeiset 30 v laitoksessa.

Elätte ikuisen nuoruuden harhassa, kun näette, ettei ihailemanne Madonnakaan ole vanhentunut yhtään.

Olisitte mielummin rohkeasti aikusia ja esimerkillisiä vanhempia, eikä mitään ikiteinejä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi