Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mä olen niin heikko! (erosta)

Vierailija
13.05.2012 |

Reilu viikko sitten yhteistuumin päätetty ison riidan jälkeen erota. Taustalla myös uskottomuutta. Olen raskaana ja meillä ennestään taapero. Mies lähti ja jäin taaperon kanssa kaksin, hirvittävän paha olo ollut jatkuvasti eikä sitä ole helpottanut se että mies on käynyt usein hakemassa lasta puistoon, kaupungille ym on soiteltu kuulumisia, minun, lapsen ja kämppä asioita. Tänään olen itkeskelly poikkeuksellisen paljon ja äsken sitte soitin ihan hysteerisenä itkien miehelle, nyt on tulossa tänne, eikä sekään tunnu hyvältä. Koen olevani heikko, kun epäröin päätöstämme. Rakastan miestä, mutta vihaan riitoja joita meillä paljon ja suuria, en myöskään luota mieheen. Oon ihan hukassa, olin jo sitä mieltä että kaikki voitava jo tehty ( pariterapiaa ym) mutta nyt epäröin josko kuitenkin jotain vielä tehtävissä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jatkaisin yhdessä muutaman vuoden jollei siis mies ole varsinaisesti lähdössä.

On siitä kuitenkin apua arjessa, et olisi ihan kokonaan yksin kahden pienen kanssa mikä on tosi raskasta.

Sit vaan ukko kierrätykseen kun jaksat yksin hoitaa härdellin lasten vähän kasvettua.

Vierailija
2/2 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies takaisin? Oliko eka kerta kun petti? Voitko luottaa ettei niin enää käy?

Nää on vähän tälläsiä toisaalta ja toisaalta-asioita. Niin kuin toi eka vastaaja sanoikin, käytännön puolella olis helppo olla yhdessä muutama vuosi, olis se auttava käsipari siinä. MUTTA mitä jos se muutama vuosi on koko ajan sitä että sä pelkäät koska mies taas pettää tai koska riitelette taas? Ja isompikin lapsi ymmärtää (ja miksei se pienempikin sitten) kodin ilmapiirissä olevan jotain pahasti pielessä. Voihan olla että muutaman vuoden päästä on asiat paremmin tai sitten huonommin mutta olet jo niin tottunut ettet enää lähdekään. Samalla näytät lapsillesi mallia minkälainen parisuhde on.

Lähtiskö mies uudestaan pariterapiaan? Haluaako sitä? Haluatko sinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla