Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ostaisitteko näitä itse tehtyjä koruja?

Vierailija
13.05.2012 |

http://eekun.kuvat.fi/kuvat/myynti+korut+osa+itse+tehtyj%E4+/

Ku oon miettiny et ostaisin tuolta.Tuli sivu vastaan kunb tutkailin.Mitä mieltä ootte?Onko nättejä?Mies ei oikein innostunmut kyllä vaan haukku rihkamaks.Aika paljon tienannut tuo koruntekijä ku varauksia näyttää olevan paljon

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsetehdyiksi ei mitenkään kekseliäitä vaan pelkästään rihkaman näköisiä ja oloisia.

artesaanina en nähnyt noissa oikeastaan "itsetehtyä", Afrikan tähden pelinappulat ym on ihan valmiskamaa. En ostaisi koska en siedä rihkamaa mutta joku pikkutyttö varmaan tykkäisi. Eli jos ap itse tykkäät niin anna mennä, tarviiko sun kenenkään mielipidettä siihen kysyä

Vierailija
2/19 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän teinimäisiä tällaiselle keski-ikää lähestyvälle, rouvalle, mutta edullisia ja kivan erilaisia. Arvostan käsityötä ja yrittäjyyttä, joten ostaakaa ihmeessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi korut ovat niin rumaa ja vanhankaikaista rihkamaa, että kuka noita oikeasti viitsii ostaa?! Siis kuka aikuinen käyttää tuollaista muoviromua.. Siitä pisteet, että mukana oli myös klassinen muovitutti 90-luvulta..XD Sitäkään en ottaisi, vaikka ilmaiseksi annettaisiin.

Vierailija
4/19 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

materiaalit maksaa ja työstä saa pikkukorvauksen. Jos tekee monimutkaisempia (kalliita) niitä pitäis myydä paljon. Moni ei maksa kun ei arvosta käsityötä =(

Vierailija
5/19 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja teen niitä itsekin. Valitettavasti nuo näyttää olevan melko amatöörimäisesti tehtyjä ja tosi simppeleitä. Ei oikeasti tarvita paljon taitoa ripustaa valmiiksi rei'itetty helmi valmiiseen korvakorukoukkuun. Ei sellaisesta kannata maksaa ja tilata oikein kotiinkuljetettuna.

Vierailija
6/19 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin niistä lasikorviksista.Voisin ostaakin.Oli jotenkin niin nätit,mut olen nykyään tarkka mitä ostan ja mistä kun on tuo nikkeliallergia niin koskaan ei voi tietää että mistä on tehty.Nantin korut blogista olen tilaillut koruja:)

Mäkin oon nantilta tilannut.Ihania koruja:)

Ton eekun korut on ihan kivoja,mut en ite pitäis valitettavasti

<a href="http://helmihurmio.blogspot.com/p/kauppa_13.html" alt="http://helmihurmio.blogspot.com/p/kauppa_13.html">http://helmihurmio.blogspot.com/p/kauppa_13.html</a&gt;

Vierailija
7/19 |
14.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koukut vain yhdistetään tukusta (tai Hgissä on liikekin) tilattuihin rihkamaleluihin. Mm. Pinkkis tekee näitä koruja. Mitään suunnittelua, varsinaista itsetekemistä tai muotoilua näihin ei liity.

Jos haluat itse tehtyä, niin eikö kannattaisi katsella puusta, kivistä tai muista luonnonmateriaaleista tehtyjä koruja? Tai keraamisia? Olen ostanut kesällä torilta aivan ihania keraamisia koruja, joista jokainen on uniikki.

Vierailija
8/19 |
18.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostais.

Vierailija
9/19 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi tykästynyt mummokoruihin?

Vierailija
10/19 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nuo oli kyllä, anteeksi vain, aika kamalia. Tai hienotunteisesti hyvin simppeleitä, eikä niissä ole juurikaan mitään itsetehtyä. :)

Vierailija
11/19 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi tykästynyt mummokoruihin?

Mies kuulemma tykkää trendikkäistä koruista ja ne kuulemma sopii mulle paremmin. Mut nyt vaan on ollu rahatilanne lapsen sairastumisen takia heikko ku on lääkärilaskuja.Ehkä pitäis vaan säästää rahaa ja ostaa sit joku hieno koru:)

ap

Vierailija
12/19 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nuo oli kyllä, anteeksi vain, aika kamalia. Tai hienotunteisesti hyvin simppeleitä, eikä niissä ole juurikaan mitään itsetehtyä. :)

Millasia koruja sä teet?

ap

Vierailija
13/19 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin niistä lasikorviksista.Voisin ostaakin.Oli jotenkin niin nätit,mut olen nykyään tarkka mitä ostan ja mistä kun on tuo nikkeliallergia niin koskaan ei voi tietää että mistä on tehty.Nantin korut blogista olen tilaillut koruja:)

Vierailija
14/19 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaseen koukkuun korvikset on tehty? Onko allergisoivia?

Vierailija
15/19 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsetehdyiksi ei mitenkään kekseliäitä vaan pelkästään rihkaman näköisiä ja oloisia.

Vierailija
16/19 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38 v virkanainen enkä nyt töihin noita hankkii mutta kyllä siellä oli semmoisia ihan kivoja värikkäitä joukossa joita voisin kesäisten vapaa-ajanvaatteiden seuraksi harkitakin.

Vierailija
17/19 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon nantilta tilannut.Ihania koruja:)

Ton eekun korut on ihan kivoja,mut en ite pitäis valitettavasti

http://helmihurmio.blogspot.com/p/kauppa_13.html

Vierailija
18/19 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie tykkään Eekun koruista.Oon ostanutki niitä jo vaikka kuinka paljon.Ihania on. (:

Vierailija
19/19 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millasia koruja sä teet?

ap

Vastaus vähän myöhässä, oletkohan edes täällä vielä :) Mutta teen hyvinkin paljon erilaisia, tilauksien mukaan myös. Oikeastaan ihan rantakoru- tyylisistä hääkoruihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi