Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskausoireet, tuhruvuoto kp 22-25/28, lopppuivat sen jälkeen?? Raskaana?

Vierailija
23.05.2012 |

Ollaan yritetty lasta, oltu kp 5, 11, 13 ja 18 (?) yhdynnässä. Luulen että sain ovistestiin plussan kp 13.

Kp 22/28 nännit olivat oikein arat ja rinnat turvonneet.

Kp 25 tuli vähän ruskeaa tuhruvuotoa.

Kp 26 oltiin yhdynnässä, ja silloin tuli ihan oikeaa verta vähän.

Sen jälkeen ei ole tullut pikkuhousunsuojaan mitään.

Jos minulla on ollut tuhruttelua se on yleensä kestänyt 2-3 päivää, ja jatkunut kuukautisiin asti, eikä noin vain loppunut. Kummallista??

Nyt menossa kp 29, ja menkat pitäis alkaa tänään. Ei tunnu vain vielä yhtään siltä, että alkaisivat.

Tiedän, että tämä on toiveajattelua, että olisin raskaana. Vauvaan ollaan yritetty lähes vuosi. Hormonit sekaisin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyselee tuo aiempi 35-vuotias (en muista nroa)

Vierailija
2/9 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla toki kummin vain! Tee vaan se testi, sillä se selviää.

Mutta noin muuten haluan tsempata: itsellä esikoisen yrittämisessä tuhraantui reilu 1,5v ja siihen mahtui kaksi keskenmenoa. Nyt on kuitenkin jo kaksi lasta maailmaan pukattu, ja elämä tosi erilainen yhtäkkiä. :)

Mulla oli taustalla pco, joka pidensi hieman kiertoja (noi 31-35vrk) ja heikensi/poisti ovulaatioita. Silti raskaudet alkoivat luomuna, ja toka lapsi tulikin sitten pikavauhtia ekan jälkeen.

Jaksamista, raskasta aikaa tuo! Jos tahdot, niin kurkkaa mun blogista aikaa ennen lapsia: albert-kaarina.blogspot.com ja sieltä alusta, 2008. (erillisenä postauksena on kans aikaa vielä ennen sitäkin, löytyy alhaalta "helistimen aika" tagina)

Noin niinkuin vertaistukena. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ottaisit vähän rennommin. Toi laskeminen ja vouhotus saa vaan kehon stressaamaan eikä silloin helposti hedelmöity. Tulisit varmaan helposti raskaaksi kun eläisit normaalia elämää etkä ihmettelisi jokaista tuhtia. Äläkä yritä sitä lasta, se tulee kun vähiten sitä odotat ja kun se pystyy kasvamaan stressittömässä olosuhteissa. Tiedän että on hankalaa, mutta se kannattaa. Tsemppiä.

Vierailija
4/9 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulle ainakin on tuttua tuo tuhruilu. Aiemmin ollut nimenomaan noin, että pari päivää tuhrua ja sitten hanat auki, mutta nyt puolen vuoden sisällä ollut jo kahdesti niin, että ensin tulee pyyhkiessä jälki paperiin, ja sen jälkeen on mennyt 5 tai 6 päivää ilman mitään, ja SITTEN hanat auki...

Toivottavasti sulla on ihan oikeasti raskaus alkanut, en halua lannistaa, mutta näin raskaudesta haaveilevana kuulostaa vaan tutulta... =/

Tosin, me ollaan yritettykin jo 5 vuotta ja mulla ikää 35, joten teillä on varmasti aika paljon suuremmat säänssit. =)

minullakin on ikää jo pian 31 v. että en enää niin kauhean nuorikaan ole.

Toivottavasti pian tärpäisi, ja saisimme vauvan. Tsemppiä myös teillekin! :)

Ap

Vierailija
5/9 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulle ainakin on tuttua tuo tuhruilu. Aiemmin ollut nimenomaan noin, että pari päivää tuhrua ja sitten hanat auki, mutta nyt puolen vuoden sisällä ollut jo kahdesti niin, että ensin tulee pyyhkiessä jälki paperiin, ja sen jälkeen on mennyt 5 tai 6 päivää ilman mitään, ja SITTEN hanat auki...

Toivottavasti sulla on ihan oikeasti raskaus alkanut, en halua lannistaa, mutta näin raskaudesta haaveilevana kuulostaa vaan tutulta... =/

Tosin, me ollaan yritettykin jo 5 vuotta ja mulla ikää 35, joten teillä on varmasti aika paljon suuremmat säänssit. =)

Vierailija
6/9 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentoudu vähän. Tuolla stressaamisella et tosiaan tule raskaaksi.

Tee se testi, ei täällä kukaan tiedä oletko raskaana vai et.

Vierailija
7/9 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menkkoja ei kuulu ensi viikkoon mennessä, niin pitää tehdä testi. Viimeisen neljän vuoden aikana pisin kierto on ollut 31 päivää.

Olen kokenut yhden keskenmenon, minkä vuoksi toiveet ovat korkealla joka kuukausi. Yritämme ensimmäistä lastamme.

Ap

Vierailija
8/9 |
23.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/9 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kuukautiset alkaneet.

Ei ole sellaisia tuntemuksia, että alkaisivat. En uskalla testata, eikä minulla olisikaan testiä kotona, ja kaupat on 50 kilometrin päässä.

Ihmetyttää tuo lauantaina ja sunnuntaina ollut pieni vuoto, jota ei ole sen jälkeen tullut.

Ap