Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso riita taas miehen kanssa, lähti ulos juuri äsken ovet paukkuen

Vierailija
03.05.2012 |

Pakkasin sen laukun. Töni mua mennessään. Pitkä tarina. Olen ja varmaan hänkin ihan loppu näihin riitoihin. Haluan eron. En vaan enää jaksa. Silti itkua tuherran ja sydämeen asti tuntuu kipeeltä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulos mennessään... kuullostaa pahalta. Onko hän oikeasti väkivaltainen? Siinä tapauksessa mene turvakotiin ennenkuin puoliso kotiutuu.

Vierailija
2/9 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa pienestä. Taustalla erinäisiä asioita. En jaksa nyt kirjoittaa kaikkea. Jään kotiin koska tiedän jo tämän kuvion. Nyt kotiutuu joskus aamuyöllä ja jos huomenna yritän puhua asiasta, sanoo että riita mun vika. Äsken ei ollut mitään syytä, oli hiljainen ja kysyin miksi ei halua puhua moneen päivään mitään. Siitä se alkoi. Olen väsynyt tähän, siksi eron puolelle kallistun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkit oli aikoinaan minunkin liitossa. Väkivalta paheni ajan myötä. Jaksamista sinulle. Itse en jäänyt, ero tuli. Kauan tuota on jatkunut? Ja mikä saa miehen käyttäytymään noin..

Vierailija
4/9 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vastaavassa?

Vierailija
5/9 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkään terapiaan. Olen käynyt yksin. Ei Auta kun toinen ei tule mukaan. Omaa pahaa mieltäni saan toki purettua. Vihaisena sanomme kauheita asioita ja sit vielä töniminen ja muu... Pakenee sitten ulos, joskus juomaan.. Ja tilanne näin jo par vuotta .. Ap

Vierailija
6/9 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin jäänyt..en varmasti soittele perään. Mutta eihän tämä hyvältäkään tunnu:(

Ap

Vierailija
7/9 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että ei tule kotiin on minusta huono asia. Toiv.on jonkun ystävävänsä luona selvittämässä päätä! Oletko varma erosta? kuulostat epävarmalta.

Vierailija
8/9 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama jos aikuinen ihminen ei osaA/ halua kotiinsa tulla. Ottaa päähän että aina pakenee kun tilanne menee hankalaksi. Puhumisesta ei tuu mitään. Syytteet mua, nytkin sanoisi että itse ajoin hänet lähtemään yöllä pois, vaikka tilanteeseen tarvittiin kaksi.

En ole epävarma erosta, pesäeron tekisi hyvää. Kun hän ei ole täällä, meillä kotona rauhallista. Ja varmaan kokee samoin, kun ei ole mun lähellä, saa olla rauhassa. Meillä liikaa puhumattomia asioita välillämme, siksi riita tulee jo ihan mitättömästä. Mutta tietenkin tunnen myös surua tilanteen takia.. Ap

Vierailija
9/9 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehnyt ton mulle, ni ihan varmasti olisin töniny sitä, ja ottasin eron, ei tollalailla aikuiset ja täysjärkiset käyttäydy. Ja sit pitäs vielä keskustella ap:n kanssa, oot kyllä ihan uskomaton, kasva aikuseks!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi