Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

milia vaatteita pitäisin, kun rintoja ei ole ollenkaan

Vierailija
13.05.2012 |

mulla ei siis ole lainkaan rintoja, pelkät nännit. Miten tällaisen kropan kanssa pukeudutaan? Vihaan vartaloani, ja uskon että se on yksi syy miksi en saa miestä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/5 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti kirjoissa on hyviä ohjeita, netistäkin löytyy. Trinny on pienirintainen ja hänen yläosansa ovat ehkä sinullekin sopivia. Käyttäisin esim. paitoja, joissa rintojen kohdalla on jotain "peittävää", esim. rypytyksiä, röyhelöitä tai jotain ylimääräistä kangaskaistaletta. Vaikea sanoa tarkasti, koska en tiedä muun vartalosi muotoa. Korosta hyviä kohtiasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä vartalo, mutta chancen kokotaulukon mukaan rinnat 75F

Vierailija
4/5 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlainen kroppa, + pömppömaha. Rinnat kokoa aa, käytännössä en tarvitsisi liivejä ollenkaan, mutta käytän kevyesti topattuja, että paidan alta erottuisi edes jotain pientä kumpua. Tykkään käyttää rinnan alle jääviä empire-tyylisiä leikkauksia. Vaatteet trikoota. Mitään naisellisesti leikattuja jäykempää kangasta olevia kauluspaitoja tms. ei voi ikinä käyttää, koska niihin jää tissien kohdalle tyhjät pussit. Tai sitten ne hukuttaa tai litistää kokonaan näkymättömiin minirinnat.

Rinnattomuudesta huolimatta mulla on tälläkin hetkellä himoitsevia miehiä ihan ongelmaksi asti, joten ei kannata huolehtia. Oon jopa löytänyt miehen, joka palvoo ihan liekeissä mun läskipömppämahaani. Miehet ei ole niin kriittisiä, mitä naiset kuvittelee vaan näkevät kauneutta sielläkin, missä nainen itse ei.

Mut sen tunnustan, että sopivien juhlavaatteiden löytäminen tällä kropalla, kun vyötärönympärys on enemmän kuin rinnanympärys (enkä ole läski, vaan normaalipainon alarajoilla), on ihan mission impossible.

Vierailija
5/5 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap mieti vaatteita valitessa rintojen puutetta, vaan urheilullista ja ikinuorekasta vartaloasi. Mitä solakkaa eläintä muistutat eniten? Vältä täytetoppauksia ja rintoja korostavia avaria tai koristeltuja kaula-aukkoja. Ylös asti napitettavat puserot ja poolopaidat eivät vaadi muodokkaita rintoja näytille. Katso perinteisiä Itä-Aasialaisia pukeutumistyylejä, niin huomaat, miten naisellinen voi olla litteärintaisena. Anna kesällä nännien muodon näkyä hiukan vartalonmyötäisen paidan läpi, mutta hyvän maun rajoissa. Jos sinulla on kaunis vyötärö ja lantio, valitse niitä myötäilevät vaatteet. Muista, että tyylikkyys ja huolittelu on aina tärkeämpää kuin joku vartalon yksityiskohta. Tyrkky, ylikorostettu rintavarustus ei ole koskaan tyylikäs.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi