G: miten lapsesi kuvaili sinua äitienpäiväkortissa
Taitaa olla aika yleinen tapa, että päiväkodista ym. tulee kortti, johon hoitajat ovat kirjoittaneet lapsen sanoin mitä lapsi on kertonut äidistä.
Mitä teidän kortissanne luki?
Meillä: "Mun äiti tykkää minusta. Äiti leikkii ja tykkää uimisesta. Menee joskus töihin bussilla. Joskus huutaa isille kun on kiukkuinen."
Mietin, että oliko tuo huutaminen pakko otta mukaan. Mutta ihan kiva kortti. Ja lapsi siis 2 vuotta.
Kommentit (29)
Kortissa lukee, että "Äiti katsoo aina että vaatteet sopii. Sitten äiti leikkii leluilla. Äiti on nätti koska sillä on punainen tukka."
Olet rauhallinen, ainutlaatuinen, kaunis, ahkera, suloinen
Lapsi 12v
Tälle äidille tuli tippa silmään, kun luin korttia aamulla.
Äiti on rakas, inisevä, kaunis, ilkeä, nainen.
että äitini on kiltti, kaunis ja tuoksuva.
"Äiti kertoo kivoja juttuja. Sen kanssa on kiva käydä kaupassa, äiti kysyy mitä ostetaan. Mulla on oma kärry ja oma lompakko."
"Äidin kanssa on kivaa leipoa. Menen äidin syliin kun on paha mieli. Sitten äiti halii ja olen taas iloinen."
:) ihana kortti
äiti on melkein joka päivä tietokoneella, mutta joskus sillä on vapaata. Hypitään äidin kanssa hyppynarulla ja parturi värjäsi äidin tukan oranssiksi.
Olen yksityisyrittäjä ja yritän hoitaa suurimman osan töistä aamupäivisin lapsen ollessa hoidossa, mutta etenkin tietokone tulee otettua herkästi esiin iltapäivisinkin...hyppynaru on ahkerassa akäytössä, mutta tukka ei kylläkään ole oranssi! :) Ihana kortti oli, hyvät naurut heti aamusta.
se ruokkii meidät ja vie joskus huvipuistoon.
on hyvä täyttämään astianpesukonetta. Äiti on tosi kiva.