Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MULLA ON NÄLKÄ!!!

Vierailija
13.05.2012 |

Olen syönnyt tänään 2 kinkku-juusto-paahtoleipää + palan tuhtia suklaakakkua kermavaahdolla, hirvipihvit, mozzarellaa, kasviksia, vähän perunaa, suklaapalan lisää kakkua noin 70 g jäätelöä. Lisää kakkua kermavaahdolla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto kun pitää olla rahat vähissä, pakko säästää ja kärsiä tämä ilta nälkää. Vasta heinäkuussa helpottaa, siihen asti on aivan hirvittävän tiukkaa. Että pitääkin olla nälkä. Vaikeaa ajatella muuta kuin ruokaa. Ehkä imeskelen kohta leivänkannikkaa vedellä liotettuna.

Vierailija
2/6 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä enemmin syö sitä kovempi nälkä.. Joskus töissä ensimmäinen suupala puoliltapäivin ja yhtään ei oo nälkä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla easy diet -puuro, lounaaksi easy diet -texmex-keittoa, välipalaksi naturdietin minttusuklaajuoma.

Mut hei mä oon kesään mennessä taas ihanne mitoissa:)

Vierailija
4/6 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joinain päivinä syötättää enemmän ja joskus ei niin huvita. Siksi on järjetöntä ryhtyä esim dieeteille joissa on se sama kalorimäärä joka päivä, eihän kenenkään keho ja elämä nyt niin toimi.

Vierailija
5/6 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin syö!

Vierailija
6/6 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokaan ja huomenna pääsee vasta ruokajonoon. Aamulla söin makaronia ja kananmunaa, mutta nyt ei enää ole kuin jauhoja kaapissa. Ei siis edes leivontatarvikkeita tarpeeksi. No, paino kyllä laskee tehokkaasti, olen jo kuullut työkavereilta kommentteja.

Jos minulla olisi varaa, hakisin oitis ainakin jotain proteiinipitoista ja sitten kunnon salaattisetin. Kärsin, kun ei ole oikein varaa mihinkään tuoreeseen juureksia lukuunottamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi