Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieleenpainuvimmat äitienpäivät niin hyvässä kun pahassa?

Vierailija
13.05.2012 |

Täällä voi jakaa äitienpäivän kunniaksi mieleenpainuvimpia sattumuksia äitienpäivinä vuosien varrella :)

Mä voin aloittaa: viimeäitienpäivä meni ihan sumennossa, kun sain esikoiseni paria päivää aikaisemmin. Olimme siis viimeäitienpäivän sairaalassa, ja aamulla mies tuli huoneeseen kukkapuskan ja ison suklaarasian kera. Muistan vieläkin elävästi sen hetken.

Teidän vuoro :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osastolla! Jokainen äiti sai ruusun ja kakkukahvit : )

Vierailija
2/7 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin kans kakkukahvit, muttei ruusuja.

Muita? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten kaikenlaisia äitienpäiviä on ollut.

Kerran mun esikoinen oli tehnyt mulle kortin ja patalapun koulussa. Suuttui mulle jostain ja repi ne kun en huomannut. Oli silloin 8-vuotias. Eilen naurettiin sille muistolle yhdessä, mutta silloin ei pahemmin naurattanut.

Alkuvuosista on jäänyt sellainen mieleen kun mies heräsi sanoi että "mulla on kauhea kiire, osta itsellesi jotain kivaa ja heitti 100 markkaa yöpöydälle"

Sen jälkeen ei ole kyllä sellaista sattunut, pidin siitä huolen, piti vähän ojentaa sitä.

Ihania muistoja on paljon. Kaikki lasten tekemät kortit ja lahjat olen säästänyt ja ne on rakkaita, niin ne lahjat kuin kaikki mun kolme ihanaa lasta!

Vierailija
4/7 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ensimmäinen äitienpäiväni äitinä ja sen kunniaksi mies teki minusta yksinhuoltajan

Vierailija
5/7 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras äitienpäivä oli ensimmäinen äitienpäiväni, olimme yrittäneet saada lasta ties kuinka kauan hoidoilla ja kun viimein pääsin viettämään äitienpäivää, olin superonnellinen! Sen jälkeen äitienpäivinä olen saanut lasten tekemiä hellyttäviä itse askarreltuja kortteja. Paha äitienpäivä oli muutama vuosi sitten, kun yksi lapsista oli kuollut 5kk aiemmin ja mies oli siitä masentunut, makasi sohvalla ja heitteli itsemurha-ajatuksiaan ilmaan harva se päivä, kun yritin itse pyörittää perheen arkea ja hoitaa lapsia. Nyt onneksi tilanne on parantunut ja tämä äitienpäivä on ollut taas oikein ihana, vaikka tietysti haikeutta on ajatuksissa mukana, mutta suru ei enää ole päällimmäisenä ajatuksena.

Vierailija
6/7 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttunut ja leikkasi kukat pois. Mies ei arvostanut ja tuli meille äitienpäiväksi. Illalla siskoni oli jo ymmärtänyt pyytää anteeksi käytöstään.

Vierailija
7/7 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ingman oli sponssannut osastolle ison pakastealtaan täynnä jäätelötuutteja.

Niitä tuli syötyä aika tavalla, myös vieraat saivat ottaa omansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi