Ihanat äitienpäivälahjat sain.
Sain lapselta kortin ja ristikkolehdet.
Mieheltä sain matkan.
Ja ruusukimpun sain.
En olisi tätäkään avautunut tänne, mutta niin monta viestiä, kun valitetaaan.
t. Onnellinen äiti ja vaimo
Kommentit (8)
vielä ainakaan. Mies sairastui eilen rajuun vatsatautiin, josta itse kärsin aikaisemmin, valvoi koko yön veskissä ja nukkuu nyt; kaupassa kävin ostamassa jaffaa pian kuuden jälkeen aamulla; koululainen lähti kiukutellen aamuhämärissä leirille, ei edes muistanut äitienpäivää; teini nukkuu yhä; kolmas lapsi toi soman kortin. Tällainen äitienpäivä tällä kertaa, mutta ei haittaa yhtään, on niitä toisenlaisiakin ollut.
Onnea kaikille äideille, ja ketjun nautiskelijoille, aurinkoista sunnuntainjatkoa!
Meidän ensimmäinen lapsemme on vielä minun kohdussani, ja on 50% mahdollisuus että hän ei ole terve. Odottelemme istukkabiopsian tuloksia. Jos vain lapsi saisi syntyä terveenä, en viitsisi äitienpäivän huomiointiin/huomioimattomuuteen kyllä pettyä.
Hyvää aurinkoista sunnuntaita kaikille.
Aamulla heräsin ja menin kahville ja sain lapsilta kaikkea kivaa heidän omia tekemiään lahjoja :), olihan se mieskin jotain ostanut mutta tiesin että se on väkinäisesti hankittu, ei sydämellä, eikä se lahja tärkein ole vaan se että sinua rakastetaan ja myöskin se näytetään.
Lapsen tekemän kortin ja lapsen itse tekemän essun. Essu on tosi hieno :)
Toiselta lapselta sain hänen tekemän kassin ja toinen oli istuttanut kukan ruukkuun, kortit tottakai! Ihan parasta.
Mies sanoi että mä olen hyvä äiti ja onnitteli :)
Teini nukkuu, nukkukoon!
Sain lasten tekemät lahjat ja valmiin aamupalan, jonka valmistivat kolme lastani (8-, 5- ja 2-vuotiaat). Olen yksinhuoltaja ja nautin tästä rakkaudesta, ilman vittumaista exää ja velvollisuudentunnosta ABC:ltä yön hämärinä tunteina haettua hortensiaa.
Ai niin, tais muuten olla eka kerta kun pääsin valmiille aamiaiselle.