Lue keskustelun säännöt.
Mikä on Titanicin (elokuvan) ikäraja?
13.05.2012 |
Meidän tokaluokkalainen haluaisi sen nähdä.
Sinänsä leffa ei minusta ollut kauhean ahdistava tms. mutta... toisaalta on. En tiedä. Tyttö ei ole mitenkään erityisen herkkä, mutta silti.
Itse hän vetoää siihen, että se pohjautuu tositapahtumiin ja siksi se olisi hyvä nähdä, niin tietäisi enemmän historiastakin :D (Sen historiallisesta arvosta en silti nyt niin ole vakuuttunut :D)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla