Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

9v haluaisi meikata koulun diskoon...

Vierailija
13.05.2012 |

käytännössä siis laittaa luomiväriä ja vissiin jotain huulikiiltoa tms.

Olenko mä ihan nipo, jos sanon, että ei käy?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mäkään antaisi tuon ikäisen meikata.

Vierailija
2/19 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei kävisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mielipiteeni mukaan luomiväri ja huulikiilto eivät nyt olisi mitään ihan hirveää, oikeastaan 9-vuotiaalle sallisin itse tällaisen. Kuitenkin tarkistaisin missä kunnossa lähtee kotoa, ja mahdollisesti auttaisin siistin lopputuloksen aikaansaamisessa.

Vierailija
4/19 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompromissi?

Vierailija
5/19 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meikkaaminen ole alle kymmenenvuotiaiden juttu.

Vierailija
6/19 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytännössä siis laittaa luomiväriä ja vissiin jotain huulikiiltoa tms.

Olenko mä ihan nipo, jos sanon, että ei käy?

sen nyt ihan vähän jotain laittaa... siis tosi vähän. Se oli siinä iässä kova juttu, käytännössä ei sen kummempaa kuin äidin korkkareiden kokeilu.

Vierailija
7/19 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän diskotkaan ole alle kymmenvuotiaiden juttu? minä muistan että meidän kolmannen luokan diskoihin kuului erottamattomasti sipaus vaaleansinistä luomilla ja mansikanmakuista huulikiiltoa(/rasvaa). Se oli suloista ja viatonta ja sai leikkiä hetken aikuista, siis nimenomaan leikkiä.

Vierailija
8/19 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä saa pikkuisen meikata juhliin, ei mitään pellemaskeja, vaan kevyesti. Just huulikiiltoa ja jopa neutraalia luomiväriä. Ei vielä mitään ripsareita. Joskus olen kyllä joutunut naaman pesettämään jos on mennyt liikaa.

Vierailija
9/19 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään halua vaikuttaa tällä ap:n kieltoaikomuksiin, mutta kommenttina kommenttiisi; eikö tuo ole tässä asiayhteydessä hieman liioiteltua?

Jos saisin määrätä meikkausikärajat, niin yläasteen alkuunhan sen pätkäyttäisin. Kuitenkin, jos kyse on oikeasti ihan vähäisestä ja siististä meikistä, ja vielä tällainen erityisilta, niin miksi se tulisi kieltää? Ymmärrän, miten monille varmasti hiipii mieleen se sama kaduilla turhan usein näkyvä kauhukuva kuin minullekin, eli ~8-vuotiaat prostituoidun meikeissä, mutta kaikki tapaukset eivät tosiaan ole sitä :)

Vierailija
10/19 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän diskotkaan ole alle kymmenvuotiaiden juttu? minä muistan että meidän kolmannen luokan diskoihin kuului erottamattomasti sipaus vaaleansinistä luomilla ja mansikanmakuista huulikiiltoa(/rasvaa). Se oli suloista ja viatonta ja sai leikkiä hetken aikuista, siis nimenomaan leikkiä.

5-luokkalaiset järjestää nuoremmilleen iltarientoa ja "oikeat discot" on sit vasta 3.-6-luokkalaisille ;D

Mut on siellä "aito ja oikea DJ!!!" ja discovalot ja kaikki. Niin päheetä siis. (+ongintaa ja poniratsastusta ja .... :P)

Vierailija
11/19 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nipo! Anna meikata. Eihän tuo ole vielä lähellekkään mikään sotamaalaus. :o

Vierailija
12/19 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aion sanoa, ettei alle 12v meikata sen enempää kodin ulkopuolella. Kokona ovat "meikanneet" silloin tällöin jo 6-vuotiaasta saakka, tyyliin "huulipunaa poskiin" jne.

Täällä Helsingissä kai monet 6-kluokkalaiset jo meikkaa kouluun, mutta toivottavasti omat tyttäreni oivaltavat, ettei se olisi tarpeellista. Huoh.

Vierailija
13/19 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite oon 9.v ja äiti antaa meikkaa juhlii sillee et laittaa vähä luomi värii, ripsarii ja huuli punaa ja kouluun pikkusen luomi värii ja huuli kiiltoo

Vierailija
14/19 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

9.v kirjoitti:

ite oon 9.v ja äiti antaa meikkaa juhlii sillee et laittaa vähä luomi värii, ripsarii ja huuli punaa ja kouluun pikkusen luomi värii ja huuli kiiltoo

Mitä 9-vuotias tekee aikuisten palstalla?

Vierailija
15/19 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vaan, tai jos annat laittaa ainakin jompaakumpaa? Itse olin ensimmäisillä meikeilläni nelos vitosluokalla meikannut diskoon ja olin sitten laittanut tummansinistä luomiväriä ylä- ja alaluomiin, ripsiväriä ja huulikiiltoa. Ei siinä mitään, hauskoja diskoja oli ja meikkasin pelkästään sinne diskoihin :)

Vierailija
16/19 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäiskö joku nyt ihan niin että tyhmempikin tajuaa, mitä haittaa siitä luomiväristä ja huulikiillosta on? Tuo ei kuitenkaan muuta lasta vielä millään tavalla aikuisen näköiseksi. Saako kynsilakkaa käyttää? Korvakoruja? Nämä on oikeasti vähän outoja nämä säännöt. Ymmärrän että lasten on näitä vaikea käsittää, kun ei näitä käsitä oikein aikuinenkaan.

Vierailija
17/19 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5-luokkalaiset järjestää nuoremmilleen iltarientoa ja "oikeat discot" on sit vasta 3.-6-luokkalaisille ;D

Mut on siellä "aito ja oikea DJ!!!" ja discovalot ja kaikki. Niin päheetä siis. (+ongintaa ja poniratsastusta ja .... :P)

9v. tänä vuonna täyttävä on 3.-luokkalainen. Eli mihin iltarientoon sinun 9v. siis menee?

Vierailija
18/19 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttären ala-asteella discoon sai meikata. Muuten koulussa opettaja laittoi muut kuin kutoset pesemään meikit pois. Discoon meikkaus on vähän niinkuin naamiasjuttu, vaikka sievästi laitetaankin.

Vierailija
19/19 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin meikata koulun discoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi