Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valitinko miehelleni turhasta?

Vierailija
12.05.2012 |

Olin miehen kanssa shoppailemassa ja n. 17.55 mies alkoi miettimään että mitähän mulle pitäis ostaa lahjaksi. Jätäpäissään alkoi katselemaan kaikenlaisia tyrkylle kaitettuja lahjatavaroita. Sanoin miehelle, että olen mieluummin ilman lahjaa kuin otan jonkun äkkiä ostetun, silleen että itse vieläpä olen paikalla. Sanoin että en mä tarvitse mitään, ei tartte ostaa mitään. Olimme ostaneet mulle just kengät ja laukun ja mies sanoi, että no ne voi olla se lahja. Edelleen sanoin, että ei ne mikään lahja ole, nehän olisin ostanut anyway.

No nyt sillä ei varmaan oo mulle mitään, mikä on kyllä ihan ok, kun ei oo sen vertaa viittiny ajatusta asialle aiemmin suoda.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitusvirheet, kirjotan kännykällä.

Ap

Vierailija
2/11 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sinusta "valittamista", kun sanot miehellesi, ettet tatvitse mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sallit minun sanoa. Taidatte olla vielä aika tuore pari, ja nuoria ihmisiä kaupan päälle?

Vierailija
4/11 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aletaan juhlapäivän aamuna kyselemään, että mitäs haluisit. Tai edellispäivänä melkein kun kaupat on jo kiinni. Siinä vaiheessa en halua yhtään mitään. Sen mitä mä oikeasti tarvitsen ostan itse, mutta jotain pientä spesiaalia, jota en itse raaski ostaa, toivoisin miehen tajuavan ostaa. Ja joka kerta olen antanut vinkkejä hyvissä ajoin etukäteen, siis niin selvästi, että mieskin olisi voinut tajuta.

Suhteemme alkuaikoina loukkaannuin usein vastaavasta, mutta pikkuhiljaa mies on tajunnut hankkia lahjan jo edellispäivänä ja kysymättä samana päivänä toiveita. En mä mitään ihmeitä toivo ja nykyään sanonkin usein, että ostan itse jotain kivaa.

Vierailija
5/11 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sallit minun sanoa. Taidatte olla vielä aika tuore pari, ja nuoria ihmisiä kaupan päälle?

vasta 15 vuotta yhdessä ja lapsi 10v. Mutta se on totta, että meillä on pienet ongelmat ja hyvä niin.

Mutta tosiaan olen mieluummin ilman lahjaa kun otan jotain äkkiä mun seurassa ostettua. Toki olisin ilahtunut, jos mies olisi ostanut vaikka jotain pientä turhanpäiväistä, mutta yllärinä. Eihän tuota tulevaa äitienpäivää kuitenkaan ole voinut olla huomaamatta.

Ap

Vierailija
6/11 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan osa meistä ymmärtänyt koko äitienpäivän tarkoituksen väärin?

Ei kai ole tarkoitus lahjoa mahdollisten tulevien lasten äitiä, vaan omaa äitiään. Tai sitten omien pienten lasten puolestä heidän äitiä.

Vierailija
7/11 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta 15 vuotta yhdessä ja lapsi 10v. Mutta se on totta, että meillä on pienet ongelmat ja hyvä niin. Ap

Olen kyllä yllättynyt, alkuperäisestä avauksesta tuli mieleen lähinnä sellainen vuoden seurustellut maksimissaan 24-vuotias naikkonen, jolla menee pasmat sekaisin yhdestä lahjanostosta.

Onneksi olkoon pienistä ongelmistanne ja siitä, että selvästi osasit kirjoittaa siis nuorekkaasti.

Vierailija
8/11 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan osa meistä ymmärtänyt koko äitienpäivän tarkoituksen väärin?

Ei kai ole tarkoitus lahjoa mahdollisten tulevien lasten äitiä, vaan omaa äitiään. Tai sitten omien pienten lasten puolestä heidän äitiä.

sit sä olet ymmärtänyt väärin. Sehän on äitienpäivä, ei äidinpäivä. Vai onko sulla monta äitiä?

Ap

Vierailija
9/11 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ehkä tuntisin armoa, jos ei joka merkkipäivänä noin käyttäytyis.. Miten on? Onko aina sama juttu? Jos mies ei oikein tiedä itsekään miten hänen mielestään äitienpäivää kuuluis viettää, eli on vähän pihalla..

Vierailija
10/11 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sainkin lahjaksi iPhone 4S:n...

Ap

Vierailija
11/11 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitejä lasten kasvattajina on kai menneinä vuosina arvostettu koko yhteiskunnassa. Siksi sana on monikossa, toisin kuin isänpäivä.

Silti minä en missään tapauksesssa ole ajatellut kaikkia äitejä erikseen muistaa, vaikka olenkin ollut mukana järjestämässä laajempaa yhteistä äitienpäiväjuhlaa.

Muinaisissa äitienpäiväjuhlissa oli nimenomaan äideille jotain erikoista, vaikka kukka rintaan. Kuinka se mahtoikaan koskea sellaisiin lapsettomiin, joiden kohdalla tehtiin sitten poikkeus eikä kukkaa annettu. Nykyään sen yleisen "äitienpäiväruusun" saavat vissiin kaikki naiset, lapsilykkyä kyselemättä.