Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joo, joo, itse olen lapseni tehnyt, MUTTA...

Vierailija
12.05.2012 |

...olisi mukavaa, että edes lapsen isovanhemmat olisivat jollain tavalla läsnä tai edes vähän auttamassa lapsen kanssa. Minäkin olen muuta kuin äiti, minäkin haluan joskus sen pari tuntia vapaa-aikaa.

Ennen kuin lapsi tuli maailmaan, minä todella luulin, että meillä on olemassa jonkinlainen tukiverkosto. Isältäni en odottanut mitään, häntä kun näen vain Jouluna ja isäinpäivänä. Oma äitini on kuollut. Miehen vanhemmat taas puhuivat aina kuinka ottavat hoitoon ja niin tulevat kyläilemään ja auttavat sitten plaaplaaplaa... Tyhjää narinaa.

KAKSI kertaa on isovanhemmat ottaneet hoitoon anelulla KOLMEKSI tunniksi, koska minun ja miehen työpäivät venähtivät työkavereiden sairasloman takia.

He eivät koskaan käy meillä, mutta jos me emme käy heillä viikoittain, tulee valitusta ja jupinaa. Asumme nyt kuitenkin samassa kaupungissa, heidän ei ole vaikea tulla meille.

Jopa mieheni, joka yleensä puolustaa vanhempiansa kaikessa, ihmetteli ääneen, että miksi he eivät halua lastamme ottaa ikinä hoitoon, vaikka hän oli lapsena joka viikonloppu ja usein viikollakin hoidossa omilla isovanhemmillaan ja hänen vanhempansa ovat siitä olleet hyvin kiitollisia. Ei ole edes mistään vanhoista ihmisistä kyse, hieman yli nelikymppisistä.

Oli pakko jossain avautua..kiehu yli kun anoppi tuli taas neuvomaan lapsenhoidossa, vaikka ei ole muuta kuin 6 tuntia 3-vuotiasta lastani hoitanut milloinkaan...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaisi, kerro se isovanhemmille.

Vierailija
2/5 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun anopille saon halustani viettää omaa aikaa pari tuntia, hän ehdottaa MLL:n lastenhoitajaa.

Pari kertaa on mies kysynyt, josko voisivat ottaa lasta hoitoon, että päästäisiin ihan kahdestaan vaikka syömään tai leffaan, vastaus on ollut aina jyrkkä ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks sun mies hoida sitä lastaan ikinä?? Jos haluat pari tuntia omaa aikaa, niin se on mahdottomuus??

Vierailija
4/5 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee nykyisin jatkuvasti vain töitä, melkein ympäri vuorokauden, että pystyy velkansa ja osan vuokrasta, yms kuluista maksamaan. Jos mies sattuu pitämään vapaapäivän, yleensä nukkuu väsymystänsä pois.

Jos oikein suoraan haluaa sanoa, minä olen melkein kyin yh-mamma vielä seuraavan vuoden, kunnes mies saa raha-asiansa kuntoon.

Vierailija
5/5 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei isovanhempia voi pakottaakaan. Jos omaa aikaa haluat,laittaisin miehen joskus yksinään lasten kanssa vanhempiensa luona käymään. Se varmaan onnistuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä