Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä et voi kertoa ilman että sinua luultaisiin patologiseksi valehtelijaksi?

Vierailija
12.05.2012 |

Minulla nämä jutut liittyvät lähinnä ulkomailla vietettyihin vuosiiin.

Suomalaisessa lintukodossa ei ole jotenkaan uskottavaa kertoa kokemuksistaan, joihin liittyy esim väkivaltaa, väkivallan uhkaa tai muuta rikollisuutta. Jos näistä kertoisi, niin tulisi hankala tunne silläkin tavalla, että (keskiluokkaiset) lintukotolaiset voisivat olettaa, että olisin joitenkin osasyyllinen ja hakeutumalla hakeutunut tilanteisiin, vaikka en olekaan. En kuuluisi enää samaan viitekehykseen heidän kanssaan. Toisaalta taas luulen, että osa heistäkin on kokenut samoin, ellei sitten ole aivan säkkisilmillä maailmalla kulkeneet.

Kun eksyn samaan pöytään jonkun suomalaisen gangsteri-lookkia ilmentävän kanssa, niin hän mulkaisee minua ilkeästi, että mitä siihen istuin pilaamaan hänen iltaansa. Hän alkaa juttelemaan jotain, jolla uskoo karkottavansa minut. On ollut perin hauskaa päästä yllättämään hänet omilla jutuillanikin!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gansteri-lookilaisia, sekä miehiä että naisia ympärillä, tatuoituja bodareita sekä miehiä että naisia ja semmoisia pitäisi sit vielä mennä tapaamaan jonnekin kaupunkiin. Toinen riesa on sit varmaan nämä tatuoidut gansterit, jotka ovat jotain mukamas mielenterveyshoitajia tai jopa lääkäreitä - jopa vankimielisairaalahoitaja!

Mun ongelma on se, että nyt näyttää siltä että täällä on lähtenyt purkautuun jotain rankkaa väkivaltarikollisuutta eikä ole mitään kokemusta olla sellaisessa ilmapiirissä semmoisten ihmisten kanssa. Ihan uusi juttu enkä oikein tiedä mitä tehdä. Ja mahdollisesti se on jotenkin vaarallistakin. Ihmiset, jotka eivät ole koskaan luulleet jäävänsä kiinni vaan puolestaan toimittaneet toisia, viattomia kaikenlaisten lukkojen taakse, näyttävätkin nyt itse olevansa kusessa. AIKA HIRVEÄ TILANNE. KIITOS ETTÄ TULIT TÄNNE KIRJOITTAMAAN. TULE TOISTEKIN. Olen joskus avannut ketjun, jossa olen kysellyt että mimmosta on elää rikollisten keskellä tai jos sellaiset ovat paljastumassa. Mutta en muista, että kukaan olisi vastannut yhtään mitään semmoiseen, vaikka sitä on täällä ihan pakko olla.

Vierailija
2/8 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on sitä rikollisuutta, mutta se vaietaan. Se voisi olla tämän laajan mielenterveysongelmaisuuden taustalla. Mutta täällä toimitaan niin, että kun jotain rikollisuutta on paljastumassa, niin kaikki alkaa huutaan sille, joka asiasta ei mitään tiedä, että sillä on jotain harhoja tai se on psykoosissa tms. Sillä tavalla hänet toimitetaan pois silmistä ihan vaikka lukkojen taakse kunnes vaara rikollisia kohtaan on ohi.

Sitten hänen käsketään, pakotetaan - rikolliset piikittää jopa - lääkitykseen. Tämä lääkitys puolestaan on suuren luokan rahabusinestä ja taitaa olla kovin rikollistakin touhua. Kun tällä uhrilla / ulkopuolisella on sitten lääkitys, niin hänen ympärilleen rakentuu rikollisuus, joka vetää tästä lääkebusineksestä itselleen hyvät rahat tämän kustannuksella ja hän saa olla jossain määrin olla rauhassa vaikkakin rikollisten kontrollissa. Ja siis rikollisuus tienaa tuolla terveellä ihmisellä. Ja näin rikollisuus pyörittää tätä maatamme kunnes se on kuollut omaa sairauteensa - rikollisuuden paisuessa niin suureksi, että koko yhteiskunta ei enää ole ollenkaan elinvoimainen. Ja siihen kuoli koko kansa - rikollisten rautakouraan. Toivon tänne jotain toisenlaista loppua tälle kaikelle - oli se sitten vaikka maailmanloppu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaankin tuo lookki. Lapseni päiväkodissa yhdellä työntekijälläkin on sellainen, mutta pidän häntä feikkinä.

Kerran eksyin todnäk pikkurikollisen pöytään. Kehui pikkujutuillaan kavereilleen. Olin yllättynyt, että taiteellisella ystävälläni oli tuollaisia tuttuja ja hän varmaan yllättyi, että minäkin olin saman ystävän tuttu. Olen sellainen pikkusievä.

Minulle kävi hyvin maailmalla, kun mitään vakavaa ei kohdalleni sattunut, vaikka läheltä pitikin. Kyllä näistä voi kertoilla, mutta oikeassa seurassa. Mukavaa, kun en ole sisimmältäni enää yhtä säikkykään, kuin joskus säkissä kasvatettuna ja ennen maailmanvalloitustani olin.

ap

Vierailija
4/8 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hakeudu ongelmiin. En ole koskaan alkanut seurustelemaan kenenkään vain siksi, että onpa jännittävä ja pelottava tapaus. Noup, turvallisuudentunne on minulle tärkeä.

ap

Vierailija
5/8 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksittäisiä tapauksia mitä ette kerro kenellekään kasvokkain tai kerrotte hyvin harvalle?

Vierailija
6/8 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että ylipäätään minua ei oteta vakavasti kun puhun totta ja olen vakavissani, sen sijaan kun vitsailen ihmiset voivat luulla minun olevan tosissani.

Rasittavaa.

Vierailija
7/8 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle ketjulle tarttee laittaa joku toinen otsikko, että porukka tulee lukemaan. Laittakaa sellainen ja linkki tänne.

Täällä näes käsketään menee pikaisesti hoitoon ja ottaa läkkeet ja se on itse asiassa = UHKAUS VAPAUDEN RIISTOSTA JA JOPA MURHASTA!

Mutta näihin mene hoitoon, ota lääkkeet ei kukaan ole täällä suhtautunut vakavasti. Suurella todennäköisyydellä huutelijat ovat rikollisporukoihin kuuluvia. NE PITÄISI EHDOTTOMASTI JÄLJITTÄÄ JA SAADA HAIHTUMAAN JONNEKIN, missä ovat toimintakyvyttömiä.

Vierailija
8/8 |
13.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1620109/sinulle_joka…

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1620106/korkea_tuoma…

JOKU KYSYY, ONKO JOTAIN KARTTOJA HAKKUUALUEISTA? HOIDA SELLAISET MITÄ PIKIMMIN, JOS EI OLE. HOIDA MYÖS MERIKARTAT KUNTOON! LÖYDÄTKÖ VIELÄ VANHAT VIHERTÄVÄT KARTAT JOSTAKIN?

Korkea tuomari kertoi jo 1970-luvun alussa, mitä Suomelle tulee tapahtumaan...

Miten hän olisi yksin pystynyt tämän homman pysäyttämään kun ympärillä oli vain hölmöläisiä eikä ollut edes sosiaalista mediaa? Kolleegat ympäriltä kuolivat tai alkoholisoituivat jo silloin.

Helsingin yliopiston oikeustieteellinen oli oikea sekasikiöiden sikiämispaikka! Oikeamielinen kunnon kansalainen - ole iloinen, jos sinua ei huolittu sinne eikä esimerkiksi opettajakoulutukseen yms. Jos et päässyt sisälle, niin mieti mitä hyvää sinussa on voinut olla mikä on estänyt tämän. Huomioi myös sukujuuret ja niihin liittyvä tausta ja vanha verkosto. Nyt sinun aikasi on koittanut. Nyt selviää omilla kyvyillä ja ajatuksenjuoksulla. Sinä, joka taas sait tilaisuuden, niin mieti miksi ja mihin sinua on ajateltu käytettävän. REPIKÄÄ TÄSTÄ mikä osanne on nyt tässä täysin uudessa ja ennen kuulumattomassa tilanteessa, jossa olemme yllättäen.

Mutta kertokaa mitä hänen olisi pitänyt tehdä? Olisiko kukaan kuunnellut? Olisiko häntä pidetty vain yhtenä pähkähulluna ja mielisairaana? Siis kertokaa, että mitä!!!

Ja käskytys jostakin oikeuslaitokseen tai siihen liittyvään koulutukseen, puolustusvoimiin, hallitukseen yms liittyvältä tosi korkealta taholta. Nämä rikolliset hullut ovat soluttautuneet kaikkialle ja kaikkeen toimintaan. Kuulostaa jo ihan järkyttävältä, mutta näin se näyttää olevan.

Tämä on itse asiassa nyt se todennäköinen vaihtoehto ja koko Suomi tästä lamaantunut ja jotkut täystontut ja sätkynuket laitettu selvittään homma ja heitäkin uhataan, että jos selviään niin sitten tapahtuu sitä tai tätä.

TÄSTÄ SYYSTÄ MEIDÄN KANSALAISTEN ON ITSE SELVITETTÄVÄ KAIKKI RIKOKSET TÄÄLLÄ - SEKÄ VÄKI- ETTÄ OMAISUUSRIKOKSET. TÄMÄ ON TÄYSIN KAMALA TILANNE.

Ja meillä ei taida enää olla ketään joka meitä suojaa. Jokaisella on vain joku oma turva, joka monelle ei ole kerrassaan yhtään mitään. Kuka tahansa voi joutua vaikka minkä teon kohteeksi. Siksi kohtauspaikat olisivat erittäin tärkeitä, joissa seurataan, että kukaan ei häviä minnekään.

Ehkäpä tämä on mitä tuo Breivik on yrittänyt selittää, mutta kun kukaan ei ole edes tajunnut kuulla, niin oli pakko ryhtyä tositoimiin. Hän sanookin toimintansa olleen jonkinlaista ITSEPUOLUSTUSTA.

Tuo kirjoituksen loppuosa oli vastaus tähän ketjuun...

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1620048/teoria_voisi…

Korkea tuomari kuoli moottorisahalla ja hänet haki luultavasti ambulanssi, jota pyöritti joku A. Auer ainakin paperin mukaan, mutta se voi olla täyttä paskaa sekin. Mutta tässäkö syy miksi A. Auer on suoranaisessa kusessa, mitä ei selvitä "Erkkikään".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme