Masturbointia kanssani?
Uusi nainen kuvioissa. Kiva, mukava ja kaikkea hyvää.
Sängyssä ihmetyttää kun aika normaalien esileikkien jälkeen (tosin ei tunnu tykkäävän imemisestä) kun tulen sisään alkaa vimmattu oman klitoriksen hierominen. Näin joka kerta.
No ei siinä mitään, hän saa melkein joka kerta orgasminkin eli siinä mielessä kaikki enemmän kuin hyvin, mutta minusta tuntuu jotenkin siltä että hän masturboi kun panen häntä. En tarkoita etteikö klitorista saisi hieroa ja pitääkin jos halua orkkuja saada, mutta hän tuntuu olevan aivan omissa maailmoissaan tuolloin, ei millään tavalla huomioi minua tms. Huomaan kyllä, että penikseni tekee hyvää koska hän reagoi liikkeisiini, mutta vähän masturboinnilta se tuntuu. Hän haluaisi selvästi että hieroisin samalla koko ajan hänen nännejään mikä selvästi on hänelle iso juttu. Tällaiseen seksiin hän vissiin on tottunut mutta on minulle outoa. Ei ainakaan ole mitään hellää rakastelua jossa molemmat ovat läsnä ja yhtä.
Mitä olette mieltä tällaisesta?
minun kanssani tottua;) Jokainen vastaa itse omista orkuistaan,ja mun on pakko naimisen aikana sormettaa klittaa,että ylipäätään ees saan;)muuten ei mitään mahiskia saada..en ole ikinä saanu mitään vaginaorkkua.