Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lehti repeytynyt kun se on pudotettu postiluukusta. Mihin palaute?

Vierailija
14.02.2014 |

Asun kerrostalossa ja posti jaetaan oviluukusta. Tänään eräästä aikakauslehdestä oli repeytynyt kokonaan irti 2 viimeistä sivua, sillä lehti oli työnnetty luukusta niin, että nuo sivut jäivät kiinni luukun reunaan.

Yritin etsiä Postin sivuilta palautelomaketta, mutta löysin vain sellaisen, johon piti laittaa lähettäjän nimi, osoite jne. En halua korvauksia, mutta koska lehden repeytyminen ärsyttää, haluaisin antaa jakelusta palautetta. Miten sen voi tehdä? En ole Facebookissa, joten se ei käy.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliks väliovi kiinni

Vierailija
22/41 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oot kyllä naurettava. :D Ihmiset valittaa ihan jatkuvasti typeristä syistä, ja usein sellaisista jotka johtuvat itsestään eikä postinjakajasta. Jos sulle KERRAN tulee lehti repeytyneenä, niin ootko helvetti ihan tosissas että sun _täytyy_ valittaa? Ymmärrän jos jatkuvasti tulisi, tosin silloin kyse on hyyyvin todennäköisesti sun postiluukusta...

Itsellä myös muutaman kerran on lehden reuna jäänyt luukkuun jumiin ja en ole huomannut sitä ennenkuin tiputin lehden jolloin se tietenkin repeää. Siinä vaiheessa ei mitään voi enää tehdä.

Ei ihan hirveästi ole reitillä aikaa katsella postiluukkuja että löytyykö repaleita tai irtonaisia ruuveja sun muita nykyään jos haluaa päästä työajan puitteissa kotiin. Aika nopeaa kyllä sit oppii ne "paskat" luukut missä postit jää aina jumiin tai repeää. :)

t. postinjakaja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

23, sinä tässä olet idiootti. Välinpitämätön idiootti.

Ne lehdet maksavat yli vitosen kappale yleensä, ei mikään mitätön summa.

Sinä puusilmä et tietenkään erota, jaatko lehteä, kirjettä vaiko mainoksia, mutta kyllä minua asiakkaana vituttaa maksaa lehden kotiinkantamisesta kun se lehti on joskus paskainen, aavistuksen repeytynyt tai jopa selvästi selailtu. :(

t. ei ap, mutta kohtalotoveri

Vierailija
24/41 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat palautteen sinne mistä olet tilannut lehden. Jakelu on lehden toimittajan vastuulla oleva palvelu.

Vierailija
25/41 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 22:46"]

Ap, oot kyllä naurettava. :D Ihmiset valittaa ihan jatkuvasti typeristä syistä, ja usein sellaisista jotka johtuvat itsestään eikä postinjakajasta. Jos sulle KERRAN tulee lehti repeytyneenä, niin ootko helvetti ihan tosissas että sun _täytyy_ valittaa? Ymmärrän jos jatkuvasti tulisi, tosin silloin kyse on hyyyvin todennäköisesti sun postiluukusta...

Itsellä myös muutaman kerran on lehden reuna jäänyt luukkuun jumiin ja en ole huomannut sitä ennenkuin tiputin lehden jolloin se tietenkin repeää. Siinä vaiheessa ei mitään voi enää tehdä.

Ei ihan hirveästi ole reitillä aikaa katsella postiluukkuja että löytyykö repaleita tai irtonaisia ruuveja sun muita nykyään jos haluaa päästä työajan puitteissa kotiin. Aika nopeaa kyllä sit oppii ne "paskat" luukut missä postit jää aina jumiin tai repeää. :)

t. postinjakaja

[/quote]Teillä on ilmeisesti kehno työhön opastus. Tietenkin lehdet pitää jakaa niin että ne ei tärväänny jakelussa ja jos tärvääntyy, niin vierheistä otetaan vastuu.

Vierailija
26/41 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai vielä selailtu? Eipä taida postinkantajalla olla aikaa lueskella asiakkaiden lehtiä.. Ja joo, palautetta vaan menemään niin jakaja saa nuhteet asiasta jolle ei itse todennäköisesti voi mitään. Ja sitten on kaikilla hyvä mieli.

Vierailija
27/41 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, anna palautetta omalle äidillesi siitä, ettei abortoinut sinua. Olet säälittävä.

Vierailija
28/41 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 22:50"]

23, sinä tässä olet idiootti. Välinpitämätön idiootti.

Ne lehdet maksavat yli vitosen kappale yleensä, ei mikään mitätön summa.

Sinä puusilmä et tietenkään erota, jaatko lehteä, kirjettä vaiko mainoksia, mutta kyllä minua asiakkaana vituttaa maksaa lehden kotiinkantamisesta kun se lehti on joskus paskainen, aavistuksen repeytynyt tai jopa selvästi selailtu. :(

t. ei ap, mutta kohtalotoveri

[/quote]

Niin, sillon jos se lehti on repeytyny tai paskanen niin onko vaikeeta ottaa luuri kauniiseen käteen ja soittaa saadaksesi uuden lehden??

Niinkun tuo kuvailemasi "välinpitämätön idiootti" totesikin, jos tämä rikkinäinen lehti tulisi useinkin niin sillon olisi syytä varmaan miettiä miksi se on AINA rikki. Tässä oli kuvauksen mukaan kyse yksittäisestä tilanteesta, jonka voi siis hyvin hoitaa nätisti yhdellä puhelin soitolla sen kummemmin syyllisiä etsimättä!

tv. 20 (& myöskin lehdenjakaja)

Vierailija
29/41 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

24,

erotan kyllä mainokset, kirjeet ja lehdet toisistaan. Jo kuoren päältä osaan kertoa mitä suljettu kuori sisältää (ns tärkeää postia vai mainoksia/ei-niin tärkeää). Jos lehti kerran on repeytynyt niin mun mielestä on ihan naurettavaa valittaa siitä.

Postin jo nyt liian vähäisellä työntekijä määrällä ja liian isoilla piireillä on se vaikutus että ei ehdi käyttään aikaa yhteen oveen että ehtisit laittaa postit rauhallisesti sisään. En halua tehdä jokapäivä ylitöitä, ja mulla on oikeus olla niitä tekemättä, mutta postit on vaan jaettava. Itse ajattelen asian niin että mieluummin yksi repeytynyt lehti, kuin muutaman sadan ihmisen postit kokonaan jakamatta. :)

Välitän kyllä mun asiakkaista mutta samalla mua vituttaa ihmisten tyhmyys. Ei osata tehdä osoitteenmuutoksia ja sit kiukutellaan kun postia on hukassa. Ja se on mun vika. Just :D Meni vähän aiheen ohi, hups.

t.23

Vierailija
30/41 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 22:59"]

24,

erotan kyllä mainokset, kirjeet ja lehdet toisistaan. Jo kuoren päältä osaan kertoa mitä suljettu kuori sisältää (ns tärkeää postia vai mainoksia/ei-niin tärkeää). Jos lehti kerran on repeytynyt niin mun mielestä on ihan naurettavaa valittaa siitä.

Postin jo nyt liian vähäisellä työntekijä määrällä ja liian isoilla piireillä on se vaikutus että ei ehdi käyttään aikaa yhteen oveen että ehtisit laittaa postit rauhallisesti sisään. En halua tehdä jokapäivä ylitöitä, ja mulla on oikeus olla niitä tekemättä, mutta postit on vaan jaettava. Itse ajattelen asian niin että mieluummin yksi repeytynyt lehti, kuin muutaman sadan ihmisen postit kokonaan jakamatta. :)

Välitän kyllä mun asiakkaista mutta samalla mua vituttaa ihmisten tyhmyys. Ei osata tehdä osoitteenmuutoksia ja sit kiukutellaan kun postia on hukassa. Ja se on mun vika. Just :D Meni vähän aiheen ohi, hups.

t.23

[/quote]Kyllä se on minusta reklamaation paikka kun saa ensimmäisen revenneen lehden. Pitäisikö meidän asiakkaiden nieleskellä se että teillä on paska työnantaja, eli nöyristellä työnantajanne edessä? Jos negatiivista palautetta alkaa tulla, niin ehkäpä porukkaa palkataan lisää ja kiirettä vähennetään. Kantajien eduksihan tämä kääntyy.

Vierailija
31/41 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei osata tehdä osoitteenmuutoksia ja sit kiukutellaan kun postia on hukassa."

Ne postit kuule menee vahaan osoitteeseen vaikka on tehty osoitteenmuutosilmoitus. Käsittämätöntä, miten se edes voi olla mahdollista?

Vierailija
32/41 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sinäkin vaan se paska luukkusi kuntoon. Kunnon leveästä ehytreunaisesta luukusta lehti solahtaa repeilemättä sisään. Ei tarvitse postinjakajan tunkea sisään eikä sinun repiä irti luukusta.

Vierailija
33/41 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

32,

et uskokaan miten vaikeaa joillekin on osoitteenmuutoksen tekeminen ja jos sen on viitsinyt tehdä niin seuraava haaste sittenkin onkin että uusi osoite on oikein. Usein on pelkkä kadunnimi, ilman tarkempia tietoja (en voi viedä postia uudelle asiakkaalle kun tiedossani on VAIN kadunnimi enkä tietenkään löydä postin osoitejärjestelmästä tarkkaa osoitetta vaillinaisen tilalle kun sieltä löytyy vain tämä vaillinainen osoite jonka asiakas on ilmoittanut).

Tai asutaan VUOSIA asunnossa, eikä tehdä osoitteenmuutosta kyseiseen osoitteeseen. Missään ei ole tietoa että kyseinen henkilö olisi ikinä asunutkaan siellä. Postit saattavat mennä palautukseen, jolloin valitetaan "missä mun postit yhyy!!! oli menny palautukseen MIKSI! olen asunut vuosia tässä mut hei en muuten oo tehnyt osoitteenmuutosta!" Periaatteessa posti jaetaan osoitteen mukaan, mutta uudet jakajat usein palauttavat kirjeet joista ei löydy osoitejärjestelmästä uutta osoitetta.

Ihan esimerkiksi tälläistä tapahtuu jatkuvasti, hirveä päänvaiva postinjakajalle ja ylimääräistä hommaa...

Vierailija
34/41 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin tänne saatuani itse postissa lehden, josta ensimmäisistä 20 sivusta kaikki olivat puoliväliin asti revenneet - lehti siis oikeasti runnottu luukusta sisään laatikkoon. Ei kyllä voinut näitä kommentteja lukiessa kuin toivoa, että kaikki palstan jakajat ovat lopettaneet jo työnsä - kyllä asiakkaalla on oikeus vaatia, että posti tulee ehjänä perille, vaikka kuinka olisi kiire! Tsiisu mitä idiootteja postiinkin palkataan.

Vierailija
35/41 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku Ankkaa aloin tilaaman vuosien jälkeen ja toistuvasti on nyt jaettu vähintään kansilehti revittynä.

Lehti jaetaan tilavaan laatikkoon, joka vieläpä asianmukaisesti laitettu oikeaan korkeuteen.

Eli minne  voi valittaa ? (muualle kun tänne)

Vierailija
36/41 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et laita osoitetta niin miten palaute löytää oikeaan osoitteeseen? Taidat haluta vaan raivota raivoamisen ilosta.

Vierailija
37/41 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se jakeli nyt edes oli Posti. Turhaan sitä postiin antaa palautetta jos se on jonkun muun jakama.

Vierailija
38/41 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet siihen peilin eteen ja manatt että se edessäsi oleva henkilö ei ole korjannut luukkuaan sellaiseksi ettei siinä lehdet repeile.

Vierailija
39/41 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="14.02.2014 klo 21:39"]Miksi ihmeessä et voi laittaa sitä asiallista palautetta omalla nimelläsi?!?

[/quote]

Ilman muuta laitan asiallista palautetta omalla nimelläni, mutta MIHIN? Tuossa Postin lomakkeessa siis vaaditaan oman nimen lisäksi lähettäjän tietoja.

Ja Hesari ei ole tietääkseni aikakauslehti eikä Valiolle valittaminen taida tässä tapauksessa olla järkevää... Ap.

Sulla on diili lehden kanssa että ne tuo sen lehden sinulle, priima kunnossa. Valitus kuuluu tietenkin sinne.

Vierailija
40/41 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, anna palautetta omalle äidillesi siitä, ettei abortoinut sinua. Olet säälittävä.

Sinä olet säälittävä. Postinjakaja? Luuseri?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi