Olisko mulla muka ollut varaa valita joku muukin siittäjä kuin kusipää?
Kun olen ehdottomasti sitä mieltä että kakarat pitää tehdä suomalaisen kristityn kanssa, niin vähiin olis käyneet siittäjävaihtoehdot meikäläisen ominaisuuksilla.
Kommentit (28)
Olisit vähän edes yrittänyt. Lapamato, teit lapset ekan suostuvani kanssa.
kusipäätä laadukkaammalle? Oli siinä tyrkyllä jos jonkinlaista maalaisjunttia ja umpitylsää insinööriä, muttei ne mulle kelvanneet, eikä kaduta.
Olisit vähän edes yrittänyt. Lapamato, teit lapset ekan suostuvani kanssa.
ja 32 kun sain ekan lapsen. Ei olis ollu aikaa etsiä laadukkaampaa, kusipäätä huonomman oisin kyllä saanut.
Jos elämä on pilalla, se on SUN valinta.
mitä sä sitten teit nuo vuodet 26-32? kuinka vitun saamaton voi ihminen olla ettei ole aikaa edes miestä etsiä.
Jos elämä on pilalla, se on SUN valinta.
kanssa hukkaan, mutta onneksi olen oppinut virheestäni enkä aio pilata seuraavaa 10 vuotta kusipään takia.
Oma valinta ja siihen ei kuulu kusipää, kakarat kyllä.
mitä sä sitten teit nuo vuodet 26-32? kuinka vitun saamaton voi ihminen olla ettei ole aikaa edes miestä etsiä.
Mikset tee mitään? Sinä olet vastuussa valinnoistasi.
Persaukisen olet omista valinnoista johtuen.
Kun olen ehdottomasti sitä mieltä että kakarat pitää tehdä suomalaisen kristityn kanssa, niin vähiin olis käyneet siittäjävaihtoehdot meikäläisen ominaisuuksilla.
kukas tässä se kusipää on?
Kielenkäyttösi on aivan ihmeellistä, et tunnut ollenkaan normaalilta tapaukselta.
Ymmärrätkö edes moista?
mutta pilaat ne ihan itsesi kanssa. Tänäänkin olet länkyttänyt tänne noita vajaaälyisiä aloituksia ja märehtinyt jotain täysin joutavia. Tee jotain tuolle elämällesi, johan niitä lapsiasikin alkaa hävettää.
Oman elämän saa pilata, mutta tämä tapaus pilaa lastenkin elämän. Kanna vastuuseen ja käyttäydy asiallisesti.
ja kusipäästä olen just sitä mieltä mitä olen. Ja, kyllä, mun elämä on pilalla jos jään kusipään naapuriin asumaan.
Kakarat on tehty, siitä ei enää tartte stressata. Nyt mä voin häipyä elämään omaa elämääni ja tehdä sillä mitä haluan.
Tuskin se enää huonommaksi voi mennä mitä vuodet kusipään kanssa.
Kusipää teki sen jo, siitä on suunta vaan ylöspäin.
lastenteosta, ei tarttenu kauheesti siihen panostaa. Nyt on aika siirtyä muihin haasteisiin.
Pitkö metästää sitä kylän komeinta miestä kun varmasti hyvin tiedät että kilttejä, mutta ei niin komeita, löytyy kyllä vino pino. Nuole nyt haavasi, itse olet ne aiheuttanut
äläkä jankkaa vuodesta toiseen tuosta "oma elämä" juttua koska et kuitenkaan tee asialle mitään. Annat itsestäsi vajakin kuvan kun jauhat tuota samaa.
tän psykiksen sinä South Parkin bussikuskinaisena :DDD
Käyttää kovin paljon aikaansa häneen.
kusipään luona lapsenvahtina 7 krt viikossa jos suostuisin joka ikinen kerta kun kusipää lapsenvahtia tarttee.
Juu, kusipää oli luonteva valinta kun halusi päästä helpolla lastentekemisessä.
Nyt on aika siirtyä eteenpäin, eikä siihen kuulu enää kusipää, ainakaan muuten kuin lasten takia.
Juu, kusipää kylän komein mies...juu, ehkä jossain zombiekylässä jooo.
en ole koskaan nähnyt sinua (onneksi) joten mahdoton sanoa olisitko naaman perusteella kelvannut kellekään muulle. Todennäköisesti henkinen tilasi oli parempi lisääntymisen aikoina joten sillä olisi ehkä irronnut jotain.