Onko väärin olettaa exän muistavan minua äitienpäivänä?
Meillä on exän kanssa yhteinen pieni lapsi, joka ei vielä ymmärrä tuon taivaallista tälläisistä juhlista.
Olen olettanut, että exä muistaa minua lapsen puolesta jollain lailla, niinkuin itse olen tehnyt isäinpäivänä.
Kuulin sitten pikkulinnuilta, että tälläistä ei olisi tapahtumassa ja loukkaannuin hieman.
Olenko ihan typerä?
Kommentit (26)
Et ole exäsi äiti, joten ei hänen sinua tarvitse muistaa! Ennemmin kuulostais mun mielestä omituiselta, jos hän sinua alkaisi muistamaan!
lähinnä muistaminen lapselta isän hoitamana, samanlailla kun lapsi muisti isäänsä minun avustuksella isäinpäivänä..
Ap
En muista exääni isäinpäivänä enkä muinakaan merkkipäivinä. Lapsikaan ei anna lahjoja.
Et ole exäsi äiti, joten ei hänen sinua tarvitse muistaa! Ennemmin kuulostais mun mielestä omituiselta, jos hän sinua alkaisi muistamaan!
lähinnä muistaminen lapselta isän hoitamana, samanlailla kun lapsi muisti isäänsä minun avustuksella isäinpäivänä..
Ap
ymmärrä minäkään tällaista "lapsen varjolla muistamista", kumpaankaan suuntaan. Exät on exiä ja lapsi voi itse muistaa vanhempiaan sitten, kun on tarpeeksi iso. Siis jos itse haluaa. Muutenkin nämä äitien- ja isienpäivien pakkomuistamiset on ärsyttäviä.
jos eksäni alkaisi ex-vaimoaan muistelemaan äitienpäivänä...En odota sitä omalta eksältänikään kyllä.
jos eksäni alkaisi ex-vaimoaan muistelemaan äitienpäivänä...En odota sitä omalta eksältänikään kyllä.
Pelkäisitkö asemasi puolesta jos miehesi haluaisi muistaa lastensa äitiä sille tarkoitettuna päivänä?
hän sinun äitisi ole!