Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamalaa! Huomasin juuri, että

Vierailija
12.05.2012 |

Mulla on vain nuhjaantuneita paitoja, nyppyisiä villatakkeja ja lököttäviä housuja. Kaikki on jotenkin kulunutta.

Ei mitään päällepantavaa ja työt alkaa 3 viikon kuluttua! Mitä mä nyt teen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti ennen ostoksille menoa, mitä tarvitset ja minkä värisenä. Täälläkin ollut näitä aloituksia työvaatteista, selaa niitä.

Vierailija
2/6 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakai vaatetta max voin ostaa. Mitä kannattaisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstin alkuosan perusteella jo luulin että ylihuomenna.. Mutta sullahan on siis 3 viikkoa aikaa uusia vaatekaapin sisältö! Ratkaisu on siis ostaa uusia siistejä vaatteita..

Millane työ kyseessä? Siis lähinnä,onko työvaatteet erikseen ja/tai onko töissä jotain pukukoodia tms?

Helpoimmalla pääset jos on työvaatteet erikseen - riittää kun hankit pari siistiä vaatekertaa.

Jos sun taas tarvii "olla esillä" (olet esim opettaja tai on asiakastapaamisia tms) omissa vaatteissa,niin varmista ensin mitä työnantaja sanoo pukeutumisesta,ja suuntaa ostoksille sen perusteella.

Vierailija
4/6 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkut, onkohan mulla työhönmenoahdistusta?

Vierailija
5/6 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakai vaatetta max voin ostaa. Mitä kannattaisi?

Tarvitko työssä jakkupukuja vai ns perussiistejä vaatteita? Jos perussiisti riittää,niin osta nyt alkuun 1 housut ja 1 neule/neuletakki/muunlainen päällyspaita ja pari jotain edullista perustoppia tai t-paitaa. Sit kun saat rahaa niin pikkuhiljaa ostat lisää vaatteita,aina niin että voit yhdistellä kaapissa jo oleviin.

Vierailija
6/6 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja asiallisia vaatteita löytää kyllä kirppiksiltäkin.