Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö mitä saat huomenna äitienpäivälahjaksi?

Vierailija
12.05.2012 |

Oletko itse vihjaissut/pyytänyt/pakottanut/itse ostanut?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tuon askarrellun lahjan jo viime viikolla, mutta avata saa vasta huomenna. Mies tekee varmaan jotain hyvää aamupalaa ja antaa minun nukkua pidempään. Eilen sanoin miehelle, että tarvitsisin joogamaton, mutta se tulee varmaankin vasta ensi viikolla, kun ehtii ostamaan.

Vierailija
22/29 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että saan lasten tekemän kortin ja aamupalan sänkyyn :) Kukat olis aika iso yllätys, koska mieheni harvoin ostaa kukkia. Joskus olen saanut pienen lahjankin, mutta mieheni tyyli on rynnätä kauppaan edellisenä iltana jos ehtii (menis varmaan äitienpäivän aamuna vasta jos kaupat olis auki :D) ja ostaa hätäpäissään jotain "kun on pakko". Olenkin sanonut että älä osta mitään vaan siksi että tuntuu pakolta, mieluummin sitten kukkia tai vaan se aamupala. Ostaa sitten joskus ajatuksella jotain jos sattuu kohdalle sellaista mistä tietää että pidän (sen päivän kun näkisi :D).

Toiveena minulla oli että molemmat tytöt saisivat käydä isän kanssa valitsemassa maskotit love links-koruuni, pidän ajatuksesta että ne olisivat heidän valitsemansa ja kulkisivat minulla mukana :) Mutta koska tiedän ettei mieheni ole ehtinyt lasten kanssa kauppaan, eikä ehdi enää tänäänkään, niin kävin itse lasten kanssa ostamassa ne maskotit. Tiedän siis mitä saan, mutta lapset valitsivat ne ihan itse ja antavat minulle sitten huomenna :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme vuotias tuli isin kanssa ostoksilta, kolisteli hetken pihavajassa ja sisälle tultuaan lapsi juoksi saappaat jalassa äitin luo ja luiskasi, "me ei kerrota että vajassa on kukka!" :) Saan siis perinteeksi muodostuneen pihakukkasen.

Vierailija
24/29 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin saan isän ja vauvan yhdessä askarteleman kortin, koska vauvalla on päässä sormiväriä.

Vierailija
25/29 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä saan mieheltä jotain hemmotteluhoitoja, kukkia ja vielä jotain esim. puutarhaan tai sisustukseen liittyvää. Olen sanonut etten tarvitse noin paljoa, mutta hän on aina halunnut ostaa. Lisäksi olen useimmiten saanut aamupalan sänkyyn miehen ja lapsen yhteistyönä.

Lapsonen on varmasti tehnyt itse jonkin lahjan.

Vierailija
26/29 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vai lapset valokuvaamoon. Kuopus vahingossa paljasti, IIIso taulu siitä kuvasta, selitti innokas nappula:)

Aamupalan sänkyyn ja kukkia jos mennään perinteen mukaan.

Ravintolaan en halua lähteä, vaan kokkaan itse.

Isommat lapset leipoo kakun tai käyvät ostamassa.

Vierailija
27/29 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa:)

Kiitos lapseni isänäidin, joka juoni lapseni kanssa asian.

iloinen nro2

Vierailija
28/29 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen päiväkodissa tekemän lahjan, jonka lapsi paljasti jonkinlaiseksi ötökäksi :). Paketti on kenkälaatikon kokoinen, kiinnostava nähdä mikä ihme sieltä paljastuu!

En tiedä, saanko mieheltäni mitään. Toissa vuonna sain korvakorut ja patistuksen reikien tekemiseen, viime vuodesta en yhtään muista!

Vierailija
29/29 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä saan alakouluikäisiltä lapsiltani. Miehen kanssa sovittiin, että taannoin ostamani uudet hansikkaat ovat hänen lahjansa minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme