Parhaimmat provot
Keskustelunaiheet, jotka tiedät provoiksi tai joita ainakin vahvasti epäilet olevan provoja, mutta joita seuraat tai kommentoit siitä huolimatta.
Lista tähän siitä, mitkä ovat parhaimpia aiheita.
Itse pidän noista "talossani kummittelee" -ketjuista.
Kommentit (9)
Paras provohan on sellainen joka ei ole vieläkään paljastunut provoksi. Tämäkin aloitus voi olla sellainen....
Paras provohan on sellainen joka ei ole vieläkään paljastunut provoksi. Tämäkin aloitus voi olla sellainen....
Kenen mielestä ne on hauskoja? Mä en näe mitään kauhean hauskaa siinä, että joku keksii jonkun tarinan tai väittää jotain mielipidettä omakseen.
Kenen mielestä ne on hauskoja? Mä en näe mitään kauhean hauskaa siinä, että joku keksii jonkun tarinan tai väittää jotain mielipidettä omakseen.
No ei se varmaan suurelle yleisölle olekkaan hauskaa, vaan sen provon keksijälle, kun se naruttaa kaikkia jotka kirjoittelevat ko.ketjuun.
Tässä sulle provo: Tää on ihan paska ketju ja av-mammat ei vaan osaa.
No ei se varmaan suurelle yleisölle olekkaan hauskaa, vaan sen provon keksijälle, kun se naruttaa kaikkia jotka kirjoittelevat ko.ketjuun.
Tässä sulle provo: Tää on ihan paska ketju ja av-mammat ei vaan osaa.
mikä se hauskuus siinä on. Valehdella tuntemattomana netissä tuntemattomille ihmisille, jotka hekään eivät välttämättä ole tosissaan. Hahhahhaa?
Hyvä provo onkin ehkä juuri siinä rajalla. Nämä "mieheni karkasi 20 vuotta nuoremman lapsenvadin kanssa jäätyään tämän kanssa kiinni perheemme sukujuhlissa anopin makuuhuoneessa pelehtimisestä" ovat niin uskomattomia jo itsessään, ettei niitä juuri jaksa lukea tai kommentoida. Parempia ovat just sellaiset, joissa ei voi täysin varmasti sanoa, onko aloittaja oikeasti NIIIIIN tyhmä, ettei itse tajuu...
vei mieheni - aloitusta seuraan parhaillaan.
vei mieheni - aloitusta seuraan parhaillaan.
samoin.
Up