Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohaisempa murkkupesää!

Vierailija
11.05.2012 |

Meillä 4kk vauva. Mun piti tänään lähteä jääkiekkopelin jälkeen ystävieni kanssa viihteelle ja miehen piti tulla kaveriltaan heti pelin jälkeen, että pääsen lähtemään.

Mua tullaan hakemaan 23.30, olen jo ihan viineissäni. Eli hattuun on noussut, olen päissäni. Mies soitti äsken, tulo venyy ja käy vielä saunassa, mies kuulosti humalaiselta. Käskin sen kotiin heti, että itse pääsen lähtemään. Jättäköön saunomiset, nyt on mun vuoro mennä ***lauta.

Hyvä äiti varmasti elvyttäisi itsensä ja antaisi miehen huidella menojaan, minä en.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian nuori vauvalle : /

Vierailija
2/28 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu. Jos on sovittu että äiti lähtee ulos, niin silloin isä on selvinpäin. HALOO! Lapsi on vasta 4kk!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en jättäisi lasta selkeästi humalaisen vanhemman kanssa. Pari voi ottaa, mutta ei känniä. Nyt olette molemmat.

Minä olen mennyt ja mies on mennyt, mutta aina toinen on ollut selvinpäin, jos vaikka tarvitseekin yllättäen lähteä sairaalaan tms. Ja ihan jo sen vuoksi että herää lapsen itkuun.

Mutta mies teki sinulle paskamaiset.

Vierailija
4/28 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saahan äitikin saada vapaa-aikaa! :D

Vierailija
5/28 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vahingossakaan ota päissään sitä vauvaanne viereensä nukkumaan.

Ja sen verran kantsii katsoa, että jompikumpi teistä on siinä kunnossa yöllä, että saatte vauvan ruokittua, ja aamulla kanssa.

Muuten käy huonosti ja hauskasta illasta tulee synkkä tulevaisuus. Eipä muuta, pidä hauskaa jos perusasiat on kunnossa!

Vierailija
6/28 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisit sohaista kunnolla, kirjottaisit otsikkoon mistä on kyse. 4kk vauvalla ei siis ole selvinpäin olevaa aikuista talossa, vaikka miehesi saapuisikin heti kotiin. Hieno homma hei, mietippä hetki. En itsekään ole mikään superäiti tai puhdas pulmunen, mutta noin ei vain asioita hoideta vanhempina. Miehesi kyllä tässä sen suuremman töpeksinnän on tehnyt, jos on itsensä kaljotellut humalaan, vaikka sulla piti olla vapaailta. Tosi törkeetä mieheltä, mutta ajatelkaa nyt silti ensisijaisesti sitä lastanne!

Vierailija
7/28 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu. Jos on sovittu että äiti lähtee ulos, niin silloin isä on selvinpäin. HALOO! Lapsi on vasta 4kk!

Siis onhan se ihan niinqu väärin jos ei molemmat saa juoda samana iltana! Vain tällä periaatteella syntyy kestävä parisuhde, joka myöhäisessä keski-iässä huipentuu yhteiseen teatteri-iltaan, jossa tosin mies laitetaan parkkiin juomaan kaljaa ja katsomaan lätkää.

Vierailija
8/28 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muta jommankumman pitäisi olla vastuullinen vanhempi, mies ei selkeästi ole, joten vastuu jäisi naiselle.

Yllätys?

Ei pitäisi olla.

Itselleni ei tulisi mieleenkää jättää lapsi humalaisen kanssa kotiin.

No, onneksi noin pieni ei pysty itteään telomaan, toivottavasti nukkuu omassa sängyssä ettei humalainen vanhempi kieri päälle yöllä...

Ei kai yhden yön itkuhuuto mitään kamalia traumoja aiheuta lapselle, vaikka kukaan ei ole hoitamassa.

EI kai sekään niin pahaa ole jos humalainen nostaa syliin ja tiputtaa.

On ne vauvat aika sitkeitä.

Vierailija
9/28 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se kuraperse pärjää muutaman tunnin..perseet olalle vaan, molemmat !!! Hyvä meininki !!!

Vierailija
10/28 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän illan pyytää vakuutteluja kamuiltaan "sanokaa oonko mä kamalan huono äiti".

Vierailija
11/28 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä menis luottaan, että mies on kisakatsomon jälkeen lastenvahtimiskunnossa (vaikka nukkuisivat; kun voivat vaikka sairastua tai talo voi palaa yms yms); vaikka ei olis viinaanmenevä, tuleehan sitä suht varmasti otettua vähän ja sit kaverit yllyttää ottamaan lisää.. Itelläkin meni kisakatsomoilta viimeksi niin, että olin kyvytön auttamaan missään lasten kanssa krapulaltani koko seuraavan päivän. Vaikka piti ottaa vaan pari.. ;)

Vierailija
12/28 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä voi juoda ja molemmat voi olla humalassa. Mutta ei niin että molemmat on tosi kännissä kahdestaan lapsen kanssa, jolla ikää on 4kk.

Siis onhan se ihan niinqu väärin jos ei molemmat saa juoda samana iltana! Vain tällä periaatteella syntyy kestävä parisuhde, joka myöhäisessä keski-iässä huipentuu yhteiseen teatteri-iltaan, jossa tosin mies laitetaan parkkiin juomaan kaljaa ja katsomaan lätkää.

Vierailija
13/28 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tuli 5 minsaa sitten kotiin, nakkasin sille biljardipallon, nappas kopin. On siis selvinpäin :D! Yritti vaan saada syyn jäädä juhlimaan. Hävettää kun epäilin.

ap

Vierailija
14/28 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa iltaa.

mies tuli 5 minsaa sitten kotiin, nakkasin sille biljardipallon, nappas kopin. On siis selvinpäin :D! Yritti vaan saada syyn jäädä juhlimaan. Hävettää kun epäilin.

ap

Vierailija
15/28 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
16/28 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä vauva kotiin nukkumaan, mies tulee kun tulee. Ei sille lapselle mitään tapahdu, ei se osaa vielä kävellä tai jotain. Kyllä sä olet sun vapaan ansainnut.

Vierailija
17/28 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä voi juoda ja molemmat voi olla humalassa. Mutta ei niin että molemmat on tosi kännissä kahdestaan lapsen kanssa, jolla ikää on 4kk.

oonko mä tiukkapipo kun mun mielestä ei oo ok molempien vanhempien olla humalassa jos talossa on vauva??

Vierailija
18/28 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä vauva kotiin nukkumaan, mies tulee kun tulee. Ei sille lapselle mitään tapahdu, ei se osaa vielä kävellä tai jotain. Kyllä sä olet sun vapaan ansainnut.

Vierailija
19/28 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida tulla sunnuntaina kakkua sänkyyn ku kuka sen krapulassa väsäisi?

Vierailija
20/28 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

^mitäs v****a se sulta on pois jos nelikuisen vauvan äiti lähtee ryyppäämään? ootko itte niitä mahtavia äitejä, jotka nököttää kotona verkkareissaan tukka paskaisena arvostellen meitä "huonoja" äitejä jotka käy viihteellä joskus? ite ainakin jaksan 100x paremmin taas arkea jos muutaman kerran vuodessa pääsee käymään tuulettumassa..no meni vähän aiheen sivusta nyt..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan