Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohaisempa murkkupesää!

Vierailija
11.05.2012 |

Meillä 4kk vauva. Mun piti tänään lähteä jääkiekkopelin jälkeen ystävieni kanssa viihteelle ja miehen piti tulla kaveriltaan heti pelin jälkeen, että pääsen lähtemään.

Mua tullaan hakemaan 23.30, olen jo ihan viineissäni. Eli hattuun on noussut, olen päissäni. Mies soitti äsken, tulo venyy ja käy vielä saunassa, mies kuulosti humalaiselta. Käskin sen kotiin heti, että itse pääsen lähtemään. Jättäköön saunomiset, nyt on mun vuoro mennä ***lauta.

Hyvä äiti varmasti elvyttäisi itsensä ja antaisi miehen huidella menojaan, minä en.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.no meni vähän aiheen sivusta nyt..

Vierailija
22/28 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP yksin vauvan kanssa ollut kotona ja lapsen nukkumaan mennessä alkanut tinttaamaan viinaa naamaan että ehtii humalaan ennen kuin kyyti tulee?!

Entä jos lapsi olis heränny ja sä siellä päissäs pyörit menemään.. Olisit odottanut että se mies tulee kotia ennen kuin aloitat juomisen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

^mitäs v****a se sulta on pois jos nelikuisen vauvan äiti lähtee ryyppäämään? ootko itte niitä mahtavia äitejä, jotka nököttää kotona verkkareissaan tukka paskaisena arvostellen meitä "huonoja" äitejä jotka käy viihteellä joskus? ite ainakin jaksan 100x paremmin taas arkea jos muutaman kerran vuodessa pääsee käymään tuulettumassa..no meni vähän aiheen sivusta nyt..

ja nautin miehen antamasta huomiosta. Hänkin viihtyy kotona, kun täällä ei ole humalaista toljottajaa vaan 100% nainen. Äitiys kun ei vie naisellisuutta muilta kuin niiltä, joiden pitää saada vieraat miehet peräänsä.

Vierailija
24/28 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ryypännyt ja rällännyt koko aikuis ja nuoruusiän, kunnes sain lapsia. Muutaman kerran oon käynyt viihteellä 7 vuoden aikana, mutta kun ei vaan ole mitään annettavaa yöelämällä. Mä tuuletun punttisalilla, lenkillä ja muuten ystäviä tapaamalla, en saa mitään irti känneistä, enkä vieraiden miesten seisottamisesta. hirvee morkkis darrasta ja hukkaan menneestä päivästä ja siitä rahasta minkä ois voinut käyttää muuhun.

Surullista näistä kommenteista tekee sen, että niin pienten vauvojen äidit haikailee vetämään viinaa. No, ihmisiä on moneen lähtöön. Ja eipä lopu duunit mielenterveyspuolella kesken :)

Vierailija
25/28 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tuli 5 minsaa sitten kotiin, nakkasin sille biljardipallon, nappas kopin. On siis selvinpäin :D! Yritti vaan saada syyn jäädä juhlimaan. Hävettää kun epäilin.

ap

Mies siis valehteli olevansa kännissä, jotta peruisit ennalta suunnitellun ja sovitun järjestelynne ja hän saisi vetää perseet sinun jäädessä kotiin? Hieno mies sulla, onnea ap!

Vierailija
26/28 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sohaisu eli tuttavallisemmin provo taisi osua ja upota, epäilen minä.

Vierailija
27/28 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 4kk vauva. Mun piti tänään lähteä jääkiekkopelin jälkeen ystävieni kanssa viihteelle ja miehen piti tulla kaveriltaan heti pelin jälkeen, että pääsen lähtemään.

Mua tullaan hakemaan 23.30, olen jo ihan viineissäni. Eli hattuun on noussut, olen päissäni. Mies soitti äsken, tulo venyy ja käy vielä saunassa, mies kuulosti humalaiselta. Käskin sen kotiin heti, että itse pääsen lähtemään. Jättäköön saunomiset, nyt on mun vuoro mennä ***lauta.

Hyvä äiti varmasti elvyttäisi itsensä ja antaisi miehen huidella menojaan, minä en.

Eli tosiaankin on jo tissutellut, kun vauva on mennyt nukkumaan... ja kaikki tietää, että noin pieni voi vielä herätä ihan hetkessä mihin aikaan vaan. Nolo äiti.

Lisäksi mies kuulosti humalaiselta, eihän hänen vahdittavakseen sitten uskaltais jättää vauvaa..

Mä en oikesti tajua näitä ihmisiä, miksi se lapsi on pakko tehdä, kun siihen selkeesti ei vielä olla valmiita?!

Vierailija
28/28 |
12.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

^mitäs v****a se sulta on pois jos nelikuisen vauvan äiti lähtee ryyppäämään? ootko itte niitä mahtavia äitejä, jotka nököttää kotona verkkareissaan tukka paskaisena arvostellen meitä "huonoja" äitejä jotka käy viihteellä joskus? ite ainakin jaksan 100x paremmin taas arkea jos muutaman kerran vuodessa pääsee käymään tuulettumassa..no meni vähän aiheen sivusta nyt..

ja nautin miehen antamasta huomiosta. Hänkin viihtyy kotona, kun täällä ei ole humalaista toljottajaa vaan 100% nainen. Äitiys kun ei vie naisellisuutta muilta kuin niiltä, joiden pitää saada vieraat miehet peräänsä.

4 kk vanhan lapsen vanhempien pitaisi olla pikkasen vastuuntuntoisempia. Kylla sinne viihteelle ehtii, kun vauva on vahan vanhempi.

Ja ei ole mulla tukka paskanen, enka istu kotona koskaan verkkareissa ;) Ja uskallan olla aikuinen nainen, joka sanoo kavereille, etta tulen mukaan, kun lapsi on vahan vanhempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän