Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä minä teen?!

Vierailija
11.05.2012 |

Kerroin aikaisemmin viikolla jossakin ketjussa miten voimaton olen miehen mielenterveyden takia (sain silloin kriisipuhelimen numeron, kiitos siitä!). Tänään sitten mies yritti hukuttautua, jolloin sain hänet juuri ja juuri raahattua mielenterveyspuolen päivystykseen. Mies oli jo viikon alusta asti kuullu ääniä päässään ja pelännyt "poliisin iskua meille", tänään se sitten räjähti käsiin. Nyt sitten mies on päivystyksen tiloissa, ja miten toivonkaan ettei sieltä pois pääsisi vielä tänään. Eli en itsekään ole tietoinen mitä tulee tapahtumaan, sen tietää vasta kun päivystävä lääkäri on tutkinut mieheni. Nyt kuitenkin on ongelma..

Ilmoitanko mieheni äidille tästä? Tiedän, että pitäisi ilmoittaa, mutta tyhmä luonteeni haluaisi suojella anoppia mahdollisimman pitkään tällaiselta. Varsinkin kun itsekään en tiedä enempää..

Haluaisitko sinä tietää aikuisen poikasi tilanteesta näin, vai mitä minun pitäisi tehdä? Olen pahoillani näin sekavasta kysymyksestä, mutta omatkaan ajatukset eivät nyt oikein kulje.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei osaisi teeskennellä siellä, ja saisi tarkkailulähetteen.

Kyllä kai se äidin olisi syytä tietää poikansa tilasta. Eihän sun ihan kaikkea tarvitse kertoa vielä.

Ehkäpä saat sieltä suunnalta tukea ja apua, jos sattuu niin ikävästi, että mies onnistuu puhumaan itsensä ulos. Mä kun olen nähnyt miten täysin sekopäätkin onnistuvat siinä, (luoja varjelkoon sitä naapuria, jonka tämä uskoi puhuneen hänestä pahaa..)

nimim. suljetulla touhua katsellut

Vierailija
2/3 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitat! Jos jotain tapahtuu ja tulee ilmi, että olet salaillut asiaa on helvetti irti! Ja on myös miehesi kannalta parempi, ettei asiaa salata ja asia on tiedossa lähimmäisillä, voivat jokainen auttaa sitten tavallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin kyllä heti ensimmäisen viestini jälkeen hänen äidilleen, jolloin anoppi sanoi saaneensa outoja viestejä mieheltä joten hyvä että ilmoitin. Mies otettiin nyt ainakin joksikin aikaa osastolle, itsetuhoisuus ja harhat olivat sen verran vahvoja lääkärin mielestä. Huomenna menen sitten katsomaan miestä.

Edelleen itkettää, mutta huomattava helpotus oli ajatuksesta, että osastolla miestä osataan hoitaa. :(