mitä annat äidillesi äitienpäivälahjaksi?
Kommentit (13)
Moikka, multa löytyisi parilla sadalla Aurinkomatkojen matkalahjakortteja huuto.net:stä myynnissä :) olisi hyvä jatke lahjallesi.
http://www.huuto.net/kohteet/2kpl-100-arvoisia-aurinkomatkojen-lahjakor…
emme ole vuosikausiin olleet väleissä. En laita korttiakaan. Äiti olisi voinut olla vähän rakastavampi äiti aikanaan, eikä laiminlyödä lastaan kaikin mahdollisin tavoin (väkivalta, turvattomuus, tunnekylmyys, piittaamattomuus, alistaminen ja nöyryyttäminen).
Äitienpäivänä pitäisi muistaa vain niitä äitejä jotka muistamisen arvoisia ovat. Omani ei kuulu niihin. Sen sijaan anoppia muistan, vaikkei äitini olekaan mutta mummo lapsilleni ja välittää lapsistani (toisin kuin äitini, joka ei ole vaivautunut koskaan lapsenlapsiaan edes tapaamaan).
Kutsuin äidin viikonlopuksi meille ja veljeni perheineen la-illaksi. Grillataan koko porukalle.
kuten monena vuotena aikasemminkin.
jos eläisi veisin hänelle kukan ja lasten kanssa yhdessä tekemän kortin ja ehkä suklaata/yöpaitaa tai jotain yleishyödyllistä, koska äidillä oli tiukkaa pärjätä rahoineen.
hänelle ja isälleni (kuten myös anopille apelleni) ravintolaruokailun.
äidillä on altzheimer ja hän ei oikein enää osaa nauttia asioista, joita aiemmin olen hänelle hankkinut (ei juurikaan välitä esim. suklaasta, ei enää lue, ei välitä kauniista esineistäkään tms.). Vaatteita olen hänelle ostanut muutenkin aika paljon, kun ei enää itse siihen pysty, eikä äiti tunnu niistäkään erityisemmin välittävän. Pehmolelun vein viimeksi tuliaiseksi, mutta ei äiti siitäkään ole erityisen kiinnostunut.
kosketuksesta äitisi varmasti vielä nauttii?
Äiti kuoli muutama vuosi sitten 47v iässä.
koskaan tahdo lähteä, väkisin on pitänyt viedä.
koskaan tahdo lähteä, väkisin on pitänyt viedä.
orvokkeja..niitä äitini on joka vuosi halunnut ja saanutkin. Halpalahja ja lahjansaajan haluama.
Ja vien kortin ja kukkia.